60 sekundi

by - ožujka 19, 2021

Može li se u post ubaciti video? Ne? Da? Ipak ne? Okej. Ovako ćemo. Nedavno sam naišla na jedan video koji je poslužio kao inspiracija za ovaj post.. Ah gle čuda, ipak se može ubaciti! Video je na dnu, da ga ja ne prepričavam. 


Da znaš da ti je ostalo 60 sekundi života, što bi uradio? Stani. Razmisli. Ili ispali iz prve što ti je prvo palo na pamet. Okej. Sad daj odgovor na još jedno pitanje. Što te sprječava da to napraviš? Hm? Što ako stvarno imaš još tu minutu? Na što ćeš ju potrošiti? Na razmišljanje što si mogao, a nisi? Ili ćeš napraviti to što toliko žarko želiš? Većina nas ide kukavički kroz život, okej reći ću ziheraški ljepše zvuči, igramo na sigurnu kartu. Čekajući pravo vrijeme. Ma kakvo pravo vrijeme? Pitam te. Kakvo? Imaš samo vrijeme, nema krivoga ni pravoga. Vrijeme je jedno. Ako ti je stalo, javi se, ako nekog voliš reci mu, ako želiš nešto novo naučiti kreni. Prođe nam život čekajući.

60 sekundi je malo vremena (osim kad radiš izdržaj, onda je vječnost), ali dovoljno za par riječi, za zahvaliti, ispričati se, zaletiti se nekome u zagrljaj, za poziv, za toliko sitnica koje život znače. Ne čekaj jutro, ne čekaj da se on/ona prvi jave, da dođe bolja prilika. A što ako je ovo jedina koju imaš? Ako novu ne dobiješ? Rizik je zajebana stvar. Ja sam prva koja se drži sigurne zone i boji se preći granicu, koja se boji greške k'o pas mačke. Ali nekako je bolje ups, nego da sam bar. Ljudi smo, svi griješimo i umjesto da se sputavamo zbog tih grešaka trebamo iz njih učiti. Čovjek se uči dok je živ, rekla bi Anđela. Zato ajmo danas naučiti jednu lekciju..

Sve što ti je na duši, na srcu - reci. Ne skupljaj u sebi, puknut ćeš. Sve što želiš ostvari - kreni sad. Riskiraj - možda nećeš imati drugu priliku. U redu je i bojati se. Hrabar je onaj tko je u strahu, a gura naprijed. 

Do čitanja!♡





You May Also Like

4 komentari

  1. Laro, ovo je brutalno! Ne znam kojim riječima bih opisala ovaj sjajan tekst i generalno tebe, kao ličnost, a da bude adekvatno. Šta god ja ovdje napisala, malo je za sve što radiš na ovom blogu. Takođe, drago mi je da si se sjetila mene i mog posta. Okej je pogriješiti, to je nešto najbolje što možeš da napraviš, jer donosi lekcije. Ma i više puta da napraviš grešku, nema veze, tako se čovjek uči. Bravo bravo bravo!!! 👏👏👏👏👏

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na divnim riječima, tvoja podrška znači užasno puno. ❤️❤️

      Izbriši
  2. Meni je zaista žao što mnogi ne učine nešto u životu da budu sretni i ispunjeni. Žao mi je što ljudi slušaju šta će i ovaj i onaj reći umjesto što slušaju svoje srce. Zanimljiv članak zaista. Za šezdeset sekundi ne možemo ništa ali članak zaista opisuje prolaznost života i potiče nas na hrabrost! Svaka čast!

    Alekboras.com

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡