Šljokice

by - travnja 17, 2021

 I opet jedan od tekstova nastalih na poslu. Ne znam zašto, ali mozak mi u ovoj prostorijici najbolje radi i inspiracija pršti iz mene. U zadnje vrijeme mi je teško pobjeći od sebe same. Preciznije rečeno, od svoje glave. Ne uspijevam naći dovoljno zanimacije za bijeg od misli. Od onih misli koje su tu samo da gnjave, onih nebitnih s kojima se ne vrijedi zamarati. Rijetko me nešto okupira dovoljno. S obzirom na sve što se događa oko nas, nigdje ne vlada neko bajno raspoloženje. Pa je meni palo nešto na pamet. O čemu se radi pogledaj na fotografijama.


Osmijeh je važna stvar. Nažalost danas ga skrivamo pod maskama. Ne svojom voljom. Prije nešto više od godinu dana nismo slutili što nas čeka. Nažalost, psihološka pomoć je sve potrebnija svijetu. Fali društvo, fale zagrljaji, putovanja, izlasci, fali ljudska toplina, spontani dodiri podrške. Fali ono kad zagrliš neznanca na koncertu ili na utakmici kad naši povedu. Fali štošta. Novo normalno. Pff, distanca nikad neće biti normalna.


Osobno imam minimum motivacije, a vjerujem da nisam jedina. Monotonija vlada svuda. Svijetu fali boja, šarenila, šljokica (kaže osoba čiji ormar žudi za bojama). Fali svega toga u obliku riječi. Iako sam obično pobornik one dijela, ne riječi ali malo je i riječi, a kamo li dijela.

Mama kaže kako ljudi nekada nisu bili ovoliko zamišljeni, zadubljeni u svoje misli. Počeli smo stvarati svatko svoj svijet u glavi, očito bolji od ovoga u kojem živimo. A zašto onda ovaj ne poboljšamo zajedno? Počevši s malim gestama.


Šljokice su mali i sjajni ukrasi. Geste isto tako mogu biti male i sjajne. Kao kad smo bili djeca  oči bi nam se zacaklile kad vidimo to blještavilo tako što smo stariji bi tako trebalo biti s gestama i malim djelima. Pozvan si na kavu? Donesi čokoladu, bombon, pozitivnu energiju uglavnom. Na fotkama su moje šljokice.

Do čitanja!

You May Also Like

8 komentari

  1. Sviđa mi se jako tvoja pozitivna afirmacija. Istina svijetom vlada velika monotonija, svuda se nadvilo neko sivilo, nemotiviranost, nemoć. Malim i lijepim gestama možemo nekog usrećiti!

    alekboras.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Istina je da je došlo takvo vrijeme u kom smo svi bez volje, želje, energije i pozitivnih misli i mnogo mi se sviđa što ovakvim postovima pokušavaš to vratiti. I sama se trudim razmišljati pozitivno i iskoristiti sve što mi život nudi iako je ovakva situacija kakva jeste. Slobodno nastavi da pišeš postove na poslu, fenomenalni su :D♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijep tekst. Pogotovo uklopljen sa divnim fotkama. Brutalnost! Ne znam šta bih drugo napisala, a da ne bude suvišno. ❤️❤️❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Moram da priznam da je ovaj post ubo poentu mog višemesečnog razmišljanja koliko mi je sve nekako postalo ravno i koliko se loše osećam kad se ništa ne dešava, da sam počela da razmišljam da mi je bolje kad mi se nešto loše dešava nego ništa, jer makar se -nešto- dešava. Ovo nam je svima neprirodna situacija, definitivno i pre ili kasnije skoro svi počnemo da se osećamo isto i čak i da ništa drugo ne možemo da uradimo, barem je lakše kad znamo da nas ima još i da smo svi u istome. Svaka čast za post!

    https://nekreativninered.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh ja tek sad vidim ovaj komentar. :(
      Također, razumijemo se. Postajemo polako "roboti" živeći napamet. Hvala ti! <3

      Izbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡