Mala, uspjele smo

by - rujna 08, 2021

Radi ono što voliš i nećeš raditi ni dana u životu. 

Istina, raditi ono što voliš i ići s guštom na posao je blagoslov. 
Sjećam se, još kao mala, tatin sin i mamina kćer po potrebi, bar je tako mama izjavila jednom prilikom. Ni sada nije drugačije. Bila sam mali umjetnik, puna ideja. Okviri, čestitke, pozivnice, magnetići sve je to bilo rađeno mojom rukom. Puna ladica raznih papira, materijala, šljokica, ma kao da si ušao u Tedi. Znala sam se igrati kako ljudi od mene naručuju svašta nešto, kako radim sve to za nekoga. Nisam mogla ni zamisliti da će mi to jednog dana stvarno biti posao, ali nećemo se lagati bio je to neki dječji san. Grafički dizajner. 

Savijam danas neke pozivnice i sjetim se te male Lare koja isto to radi u svojoj sobi niti malo profesionalno, amaterski ali potpuno koncentrirano. Suze u očima i osmijeh na licu jer sam svjesna do kud sam dogurala, svjesna koliko sam zahvalna na tome što imam sad. A još nisam stala, nisam ni blizu cilja. No, ovo smatram malim uspjehom. 

Upisi u srednju za mene su bili muka jer do zadnjeg trena nisam znala što želim. Znala sam da ne želim izgubiti kreativnu stranu sebe i ništa drugo. Zapravo, sam slučajno našla taj smjer, otišla na prijemni i na kraju to i upisala. Nisam bila sigurna što me čeka, a ispalo je bolje od očekivanog. 

Ne znam koliko će trajati, ali dok traje ja sam sretna. Prije svega zahvalna. Ono što sam kao mala mislila da je nemoguće, pokazalo se itekako stvarno. Vjerujte u svoje snove, nisu budalaštine.

Do čitanja!♡

You May Also Like

3 komentari

  1. Kao osoba koja završava srednju i treba da odluči o fakultetu trenutno sam u stadijumu gde gotovo svakodnevno razmišljam o tome gde sam sad, gde sam želela a gde sada želim da budem u budućnosti i mogu reći da, iako sam kao mala htela da istražujem dinosauruse, ostvarila sam sebi želju od pre par godina, koju nisam ni znala da sam imala jer nisam znala da je definišem ali sada vidim da sam tu. Vrlo konfuzno, znam, i meni je, ali peonta je u tom osećaju ponosa i zadovoljstva koji čovek oseća kad učini nešto na čemu bi se sebi divio pre par godina. Prelepo. Divan post, naježila sam se par puta dok sam čitala, nisam mogla da pobegnem od tog osećaja. Mnogo mi je drago zbog tebe i želim ti puno uspeha u budućnosti. :)

    https://nekreativninered.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Želim i ja tebi puno uspjeha i samo hrebro. :)

      Izbriši
  2. Čitam ovo i osjećam se presrećno. Ne poznajem te lično, ali mi je drago zbog tebe, kao što bi bilo zbog nekoga mog. Snovi se zaista ostvaruju. Bravo Laro, ponosna sam. 🥰❤️❤️

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡