INCOLOR

by - listopada 26, 2022

Bok!

Nije me bilo. Dugo. Predugo. Ovdje sam samo s jednom obavijesti - pokrenula sam jedan osobni projekt pod nazivom Incolor. Projekt je još u razvoju, ali glavni cilj mi je predstaviti vam grafički dizajn, a i to da sama napredujem u onome što volim. 

Zašto Incolor? U svakom slučaju trebalo mi je ime. Jednostavno je, a i prikazuje moj svijet koji je itekako u boji, svijet kojem ne dozvoljavam da je crnobijeli. Iako, biti ću iskrena.. zamalo je sam logo projekta završio bez trunke živosti. Tu sam shvatila u kolike krajnosti idem. 

Uglavnom, ukoliko meželiš podržati možeš me pratiti na Pinterestu, Instagramu i Redbubble. A mail je lara@laraincolor.com

Nadam se druženju! :)


Do čitanja, Lara!



You May Also Like

0 komentari

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡