21

by - travnja 26, 2021

Godinu starija. Moja prijateljica bi rekla da sam sad legalna u svim zemljama svijeta. To me malo plaši. Iskreno, zbunjujuće godine. Neka mješavina ozbiljnosti i života brz pameti i briga. Ipak, sve ove godine su me nečemu naučile. Vjerujem da većinu toga i sami znate, ali neke lekcije ću podijeliti s vama jer eto simbolično. Da se ne raspisujem o tome kako sam stara.


1. Ne forsiraj ništa

Ne trči za njim, nećeš ga stići, okreni mu leđa i sam će ti prići. Citat koji sam čula davnih dana, ali nikad ga nisam shvatila kao lekciju, samo kao fora rimu. Što sam starija poruka iza njega mi je jasnija. Ako je osoba prava ne trebaš trčati za njom, doći će sama.

2. Kad činiš dobro ne očekuj ništa za uzvrat

Nije svrha činiti dobro djelo iz koristi već zbog dobrog osjećaja. Zato jer to želiš. A i svijet je danas, nažalost, takav. Mnogi se neće ni zahvaliti, a kamo li uzvratiti uslugu. Što opet ne znači da se ti spuštaš na taj nivo.

3. Što manje očekuješ više ćeš dobiti

Kad postaviš visoka očekivanja veće su šanse da ćeš se razočarati. Što manje očekuješ, iznenađenje je veće.

4. Kako zračiš tako privlačiš

Ovo nije još jedna rima, ovu lekciju bi svi trebali imati negdje kao podsjetnik. Onako kako se ti sam ponašaš, takve ljude ćeš i okupiti oko sebe. I ne samo ljude.

5. Vjeruj

Ako ti sam ne vjeruješ u svoju želju ne vjeruje ni svemir. Ako žarko želiš da se ostvari, strpljivo i s puno vjere.

6. Srcem kroz život

Uvijek sam i uvijek ću birati srce. Ono ima razloge glavi ne razumljive. Srce je to koje ima osjećaja za dobre stvari, razum samo komplicira.

7. Nekad je biti realan bolja opcija

Optimizam kao negativna osobina. Realnost nam ne daje toliko veliku nadu kao optimizam.

8. Pravo vrijeme ne postoji

Do dvadesete ovo, do tridesete ono. Bili smo pravi, ali u krivo vrijeme. Puste laži. Imaš samo vrijeme, ni pravo ni krivo. Na tebi je kako ćeš ga ispuniti. Onime što i koga voliš ili ćeš kukati riječima ne sad. A kad onda?

9. Gledaj i razmišljaj van okvira

Nije sve crno-bijelo. Postoje i nijanse. Nije uvijek ono što vidimo potpuna istina, postoji pozadinska slika. Također, nema u svemu logike i ne mora sve biti po strogim pravilima.

10. Ne dozvoli da te ukalupe

Škola, fakultet, posao. Svi imaju svoj kalup i tjeraju te u njega, hoće od tebe napraviti sebe. Ne daj se, budi svoja glava.

11. Medalja ima dvije strane

Kako medalja tako i svaka priča. Dvije su točke gledišta, treba poslušati obje želimo li donesti ispravan zaključak.

12. Budi zahvalan

Na svakom dijelu života. Ama baš svakom. Možda nema sve svoju logiku, ali razlog da.

13. Da nema loših dana ne bi znali ni za dobre

Uzmi si ovo kao životni moto i hrabro. Ne može sve ići k'o po špagi, ali proći će. Bit će dobro.

14. Sve je u glavi

Svaka tzv. prepreka ne postoji. Stvorio si si ju sam u svojoj glavi. Pa ako možeš stvoriti nju, možeš i rješenje.

15. Snađi se druže

Još jedan moto. Kao što sam već rekla, kroz život nećeš ići jednostavno, ima i teških dana u kojima se moraš sam snaći s onime što imaš.

16. U životu imaš više vrsta prijatelja

Oni koji su za kave, izlaske, druženja i oni koji su kao obitelj. Surova istina, nisi svima prioritet i nisu tebi svi prioritet. I to je u redu. 

17. Privatno je privatno s razlogom

Ne zabadaj nos gdje mu nije mjesto. Zašto netko nema djece, zašto je s tom i tom osobom, zašto živi/ne živi s roditeljima. To nije tvoja briga. Drži se sebe. Također i svoj strogo privatni život drži dalje od očiju društvenih mreža. Uvijek ima njuškala. 

18. Karma je ku*ka, ali poštena

Nikome nije ostala dužna. Sve što radiš jednom će te stići u životu. 

19. Pazi na što trošiš

Istina, materijalno nije najbitnije, ali nije ni nebitno. Trebaš živjeti od nečega, a time što ćeš izabrati krive prioritete na koje ćep prazniti novčanik mogli bi ti se obiti o glavu. 

20. Šutnja je zlato

Nekad treba i prešutjeti, paziti kome što pričaš. Nisu svačije uši za tvoje misli stvorene. 

21. Ne obećavaj ono što ne možeš ispuniti

(dodatno objašnjenje je nepotrebno.)

Do čitanja!♡

You May Also Like

4 komentari

  1. Sretan rođendan! Slažem se s ovim da su zbunjujuće godine. Ja imam 26 i mnoge su mi se stvari u glavi posložile tek u zadnje dvije godine. Većina će se sa mnom poistovjetiti jer su sredina dvadesetih po svemu sudeći prijelazne godine kada doživimo određenu razinu zrelosti. I ja sam osjećala određenu dozu straha u tvojim godinama, ali iskreno ću ti reći da je taj strah s vremenom nestao. Nije lagan put prema zrelosti, ali sve su to životne lekcije koje nas formiraju u osobe koje trebamo biti. Sretno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prije svega, sve pohvale za tebe, jer si dokaz da mudrost nije u broju godina, nego u načinu na koji vidiš svijet oko sebe. Što se tiče svih ovih lekcija, najbitnije je znati da je sve u glavi, da vjera pomaže u svakom trenutku i da se samo srcem dobro vidi. Kao što si napisala, kako zračiš tako privlačiš, a to je negdje usko povezano sa karmom. Sve što uradimo, mislimo, kažemo, vrati nam se višestruko. Zato se uvijek isplati biti dobar čovjek. Ogromna si inspiracija i želim ti sve najbolje. 💖💖💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoja podrška mi znači neopisivo, biti inspiracija nekome.. wow, kompliment koji svatko želi dobiti. Hvala ti!!! ♡♡♡

      Izbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡