Sve se događa s razlogom

by - svibnja 19, 2021

 Danas je jedan od onih dana kad mi sve ide naopako. I stvarno mislim sve. Jedan od onih dana kada je pametnije ostati u krevetu, kada te sve navodi da staneš. Obaveze neće pobjeći. Nažalost. Forsiranje, guranje i kad ne ide nije uvijek najpametniji izbor. Pogotovo kad neprekidno dobivamo znakove da stanemo.


Sve se događa s razlogom. I loše i dobro. Kad kreneš u dan optimistično, ali usprkos tome se konstanto sapličeš. Ne ide ti. Razmisli o tome da prikočiš da se ne bi dogodilo nešto još gore. Doći će sve na svoje. Svakodnevno dobivamo znakove da je iza svega opravdani razlog i da trebamo gledati bolju stranu. Na primjer, sjedneš u auto i voziš. Odjednom shvatiš da si nesvjesno krivo skrenuo. Živci odmah počinju raditi. Dolaziš vidno nervozan na odredište. Nakon par sati saznaješ da se dogodila nesreća. Točno na ruti kojom ti inače ideš, točno u vrijeme u koje si trebao proći tamo. Što da si nastavio pravim putem? Možda bi stigao na vrijeme, možda ne bi uopće stigao. Kužiš? Razumiješ li razlog?

Često se unervozim kad mi ne ide po planu. Ljutim se. I što se duže ljutim razlogu duže treba da se pojavi. Treba se pokušati smiriti. Duboko udahnuti. Ako ne možemo iskontrolirati situaciju, pomiriti se s njom. Ako treba i lagano odšetati od nje. Ne uvijek jer time nećemo ništa postići u životu, ali nekad ipak ima veće sile od volje, a onda će nas ta sila zalijepiti za pod. A ako pustiš možda se dogodi nešto puno bolje.

Negdje u moru tekstova, članaka, informacija na internetu naletjela sam na rečenicu sve je sastavljeno. Iskreno, prva asocijacija - puzle. Mogu li usporediti život s puzlama? Ne znam, čini se okej. Dakle, puzle su slika sastavljena od malih dijelova i svaki taj dio ima svoje mjesto u slici i ne može ga zamijeniti. Tako i mi, svatko od nas pripada jednom dijelu svemira. Mnogi dijelovi puzli se pogube, teško je pronaći gdje stvarno pripadaju. Isto tako se i mi često osjećamo izgubljenima. Mislili smo da pripadamo, a ipak ne pripadamo. Kužite o čemu vam pričam? Svi imamo svoju svrhu postojanja, netko je te svrhe svjestan, netko još nije. I kako plava puzla ne može ići na mjesto zelene s očitim razlogom (iako se isprva činilo kao da može) tako i za nas postoji razlog zašto nam nešto nije išlo po planu.

Do čitanja!♡

You May Also Like

4 komentari

  1. ,,Često se unervozim kad mi ne ide po planu. Ljutim se. I što se duže ljutim razlogu duže treba da se pojavi. " - ovo je toliko tačno, znam iz iskustva, jer mi se dešavalo. Zato, treba otpustiti. To ne znači da odustajemo od želje, cilja, ideje... To znači da joj dajemo prostora da se ispolji na najbolji mogući način. U suprotnom joj samo stojimo na putu. Takođe, sviđa mi se metafora sa puzlama. I ja sam negdje naletjela na istu. Mi nekad ne vidimo širu sliku. I ne moramo. Dovoljno je dopustiti da se stvari odvijaju i vidjeti šta će se desiti. Izvanredan post. Bravo! ❤️❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Ohoho eto ga i novi dizz! 😃 Baš prelijepo! Sviđa mi se članak, ne samo da vjerujem već znam da slučajnosti ne postoje, to nam govore brojne duhovne religije poput paganizma, new agea, ali i naučno je dokazano. Kao što nije slučajno da se jedna kombinacija otvori u kartama ili kockicama, tako isto i kad susrećemo događaje, sprovedeno u djelo neke svoje ideje isl.

    Alekboras.com

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡