Optimizam kao negativna osobina

by - ožujka 29, 2020

Da, dobro ste pročitali naslov. Sad će mi netko reći da sam luda. Slobodno. Ništa novo, često mi to govore. Ni sama nisam mislila da ću ikad pisati nešto s ovakvim naslovom. Poznato je da sam veliki optimist i da odbijam razmišljati negativno. Ali, nekad treba stati na loptu i za promjenu biti realan. Prevelika doza pozitivnog razmišljanja nekada se zna obiti o glavu i spustiti nas na emotivno dno. Zalažem se za onu uvijek izvlači pozitivno iz situacije. I to vam je dobro poznato. No, pored toga sam i poprilično realna.

Možeš sve što poželiš i trebaš vjerovati u sebe. No, ako želiš postati popularna pjevačka zvijezda, a pjevaš kao da ti je slon prdnuo u uho, ili nogometaš, a loptu promašiš svaki put kad ju pokušaš uputiti na gol - mani se toga. Pogledaj situaciju realno, pomiri se s tim da to nije za tebe. Svi mi imamo nešto u čemu smo dobri i sav svoj optimizam trebamo usmjeriti na to. Ne možemo biti dobri baš u svemu, nekad trebamo biti realni prema sebi. Ne kažem budi pesimist i nemoj raditi ono što ti ne ide. To nikako. Ja ne znam pjevati i isto tako ne očekujem uspjeh u tome jer je realno nemoguć, ali to ne znači da ne trebam uživati u tome s vremena na vrijeme u svoja 4 zida ili među prijateljima. Nemoj očekivati uspjeh u nečemu za što nisi stvoren jer ćeš se samo razočarati. Fokus usmjeri na ono što ti ide od ruke, ako je to crtanje, onda crtaj i objavljuj svoje radove kako bi te ljudi zapazili. Mnogi još nisu našli ono nešto svoje, naći će, samo ne treba stati tražiti. Svi mi imamo nešto, da svi imamo iste talente svijet bi bio maksimalno dosadan. 

Još jedan primjer kako se optimizam može pretvoriti u manu. Trenutna situacija koju nema nikakve potrebe pojašnjavati. Mislim da svima već para izlazi na uši od sve te jedne te iste priče. No, ne mogu se ne osvrnuti na to i iz toga izvući primjer za današnji tekst. Budemo li previše optimistični u ovoj situaciji i u stilu neće mi biti ništa, ja se ne razboljevam lako sve može otići k vragu u nekoliko sekundi. Istina, jednom će sve biti u redu, ali mi ne znamo kada. Može biti za tjedan-dva, a može i za mjesec-dva ili, ne daj Bože, jošduže. Do tad je na nama da budemo realni s malom dozom optimizma. Potres u Zagrebu nam je svima pokazao koliko smo mali i koliko se moramo spustiti na zemlju mislimo li preživjeti (možda malo pregruba riječ, ali ne mogu naći drugu).

I kako post ne bi završio u toliko negativnom tonu, vratit ću se na temu, točnije primjer iz drugog paragrafa. Svako dijete ima krila, samo mora da se sjeti gdje mu rastu i moći će da poleti. Usudim se vjerovati da su mnogi od vas čuli ovo negdje. Čini mi se da je u pitanju dio iz neke pjesmice za djecu. Ja sam to prvi put čula od mame. Kroz djetinjstvo je ta misao uvijek bila uz mene. Čak su mi te riječi pisali u spomenar. Naravno da je tada u mojoj glavi bila slika stvarnih krila, jer dijete k'o dijete. Što je broj mojih godina više rastao to je spoznaja o značenju tih riječi bila sve jasnija. Nisu u pitanju krila već dar iliti talent. Sjetite se gdje vam on raste i svu pozitivu usmjerite na njega.


Do čitanja!♡

You May Also Like

17 komentari

  1. Odličan tekst. Zaista se slažem sa tobom da smo mi svi zaista maleni u ovom svijetu i da trebaju gledati na život realno. Koliko god optimizan ili pesimizan bio dobar ili loš, mislim da je najbolje u ovakvim situacijama biti realan. ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Djevojko, ovo je divno.
    Ja kroz život idem isključivo pozitivno. I izvlačim pozitivno iz svega. I slažem se nam u jednom trenutku to može doći glave. Pogotovo u trenutnoj situaciji. Rekla sam u jednom od svojih postova vezanih za trenutno akutelnu temu, važno je ostati pozitivan, ali i odgovoran i svjesan situacije. I mislim da je to onda odlična kombinacija i da će u tom slučaju sve biti oke.
    Srećnom i pozitivnom me učine male stvare zaiste, nebitna dešavanja oko mene. I preporučujem svima time da se vode.
    Divno si sve napisala, baš te razumijemi slažem se sa tobom. Šaljem poljubac!♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemam riječi na ovo... divan post i u potpunosti se slažem s tobom *-*

    OdgovoriIzbriši
  4. Wooow! Predivno napisano i uz to se još sa svime slažem! Npr. u ovoj sad situaciji najviše se isplati biti realist! Ni pesimizam kao umrijet ću, ni optimizam kao meni neće bit ništa ne pomažu! Budi realan i jednostavno se pridržavaj uputa pa neće bit razmišljanja ni za jedno ni za drugo! Sve u svemu, super post! <3


    https://teenorchild.blogspot.com/ <----- novi post

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan tekst i slažem se sa svime što si rekla!
    Ilmaha |Zapratite♥️

    OdgovoriIzbriši
  6. Post je odličan. I sama sam uvijek za optimizam i trebamo biti pozitivni. Međutim, ne treba da pozitivnost pređe u zavaravanje sebe i samoobmanu, već da svoje nade uložimo u prave stvari i ono što nam ide od ruke. Takođe, sjajan je ovaj citat što si pomenula u zadnjem pasusu, ubola si suštinu time. Divno napisano!❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. Prilično sam pesimistična osoba, ali kada je u pitanju konkretno korona optimistična sam, ne u smislu prethodno navedenim da ako izađem neće i ništa biti, već da će sve ovo proći veoma brzo. Vjeruje u sudbinu i mislim da će biti kako treba, ne bojim, ali poštujem predviđene mjere iako mi je već svega preko glave, kao i većini nas. Nadajmo se samo najboljem i budimo optimistični u smilsu da će ovo brzo proći, imamo i za šta biti, jer su se mnoge zemlje riješile ovoga i to je iza njih.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom! Treba biti optimističan u smislu da će sve ovo ubrzo proći. :) Hvala što si podijelila svoje mišljenje.

      Izbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡