Sitnice

by - listopada 04, 2020

Nisam make up artist, ni blizu, čak se ni ne šminkam često. Ali, volim se poigrati sa šminkom, latexom i lažnom krvi kad mi dođe. Tako je nastalo ovo djelo (slike su na dnu koga zanima). I kad to spojim s fotografijom napravim nešto s čime budem prezadovoljna na kraju dana. Neću pisati o MUA, jer realno ne znam puder nanesti ispravnom četkicom. Ja sam stara škola, ruke pa k'o običnu kremu. Ono što želim reći je radi ono što te čini sretnim. Makar na tren, makar se time ne želiš baviti u životu, ako ti je u tom trenu želja nečim se zabaviti onda samo naprijed. Ne da trebamo, nego moramo uživati u sitnicama. One su te koje nas drže na životu. Osmijeh, zagrljaj, lijepa slika, mali dnevni uspjesi, najdraža pjesma odvrnuta do kraja. 

Da ne pišem samo o stvarima koje me frustriraju, ubijaju u pojam, manama, problemima, danas pišem o svemu onome što me drži na životu. O sitnicama. Koliko su bitne. Koliko znače. Dobila sam nekidan poruku kako sam potaknula jednu osobu da radi ono što voli. Za mene je to bila pobjeda. Ostvarenje cilja, da barem nekoga od vas motiviram na nešto. Jer sam i sama prošla faze i faze nesigurnosti, straha. Danas sam tu, pišem ono o čemu želim, radim ono što želim, pričam ono što stvarno mislim. Postala sam svoja više nego ikad prije. I time želim biti primjer i podrška svima onima koji još nisu došli do toga. Zato mi je ta poruka ostavila toliki utisak i osim što sam ponosna na tu osobu ponosna sam i na sebe.

Velike životne odluke donosimo upravo uz pomoć sitnica. Uvijek jedan detalj prevagne. Sitnica. Neka glupost. Puhnulo je na tu stranu u jednom trenu i to je bilo to. Jedna želja je bila jača od druge. Želim vam svima te sitnice, nešto što će prevagnuti, poruke koje će vas još više motivirati, želim vam da budete svoji, ganjate svoje ciljeve i snove. Ma koliko nerealni bili. Ako su u glavi ostvarivi su. I samo naprijed. Nek glupost prevagne i neka konačna odluka ode u pravom smjeru. 

Imati u životu par ljudi koji su tu u svakoj situaciji, dobroj, lošoj, na kavi uz dobre šale, u izlasku uz dobru muziku ili na plaži dok pričate o osobnim i ozbiljnim temama, na pozivu dok plačete, to je ono najvrijedinije. Nitko od njih te ne trpi, slušaju te jer te vole. Kad ti netko znači to onda nije trpljenje nego prihvaćanje osobe upravo onakvom kakva je. Želim vam i tu sitnicu. Nekoga s kim čete dijeliti sve, nekoga s kime čete stvarati trenutke i uspomene. I što manje toksičara.

U životu su nam svima potrebni blesavi trenutci koji život znače. Makar bili potpuno besmisleni, besciljni. Trenutci koje ćemo pamtiti, prepričavati u nedogled jer su bili i više nego vrijedni. Trenutci u kojima se osjećamo slobodno. Bili u njima sami ili s nekim. Bitni su. Makar uložili 2 sata u make up s kojim nećemo nigdje otići nego ćemo ga skinuti u roku od 5 min. Ako nas je zabavilo, neka je. Ako smo proveli noć s prijateljicom pričajući o glupostima o kojima smo mogli razglabati bulo kad drugo, neka smo. Bilo je zabavno.

Sitnice. Jebene sitnice su najbitniji dio života. U suprotno me nemojte ni pokušati uvjeriti.

Do čitanja! ♡

⚠️lažna krv⚠️
nadam se da vam se želudac nije okrenuo, ali ovo je bila moja mala dnevna pobjeda

You May Also Like

7 komentari

  1. Preponosna na svaku tvoju malu pobjedu i na sve što te potiče da rasteš i budeš svoja ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijep post, koji mi je došao u pravom trenutku. Trenutno sam u stadijumu kada želim mnoge nove, velike stvari da mi se ostvare, a to kao da stoji u mjestu. Međutim, ovaj post me je podsjetio na to da treba da uživam u sitnicama i tek kada budem zahvalna na njima, doći će mi i te velike stvari, koje očekujem. Tako da, hvala ti na ovome, nisi svjesna koliko si pomogla. ❤️❤️❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si mene bezbroj puta motivirala, zato mi je užasno drago što sam i ja tebi pomogla. Hvala ti na silnoj podršci. ♡♡

      Izbriši
  3. Ovo je fenomenalno i slike su fantastične! Slažem se u potpunosti da su sitnice bitnije nego što mnogi misle i da se njihova moć potcenjuje - ne mogu ni da nabrojim koliko su mi puta upravo sitnice ulepšale dan i bile uvod za neke velike i lepe stvari u životu. <3


    http://www.couture-case.com

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡