Prerasla sam

by - lipnja 12, 2020

Dođe vrijeme u životu kad sazrijemo. Kad nismo više zeleni klinci. Netko prije netko kasnije, a netko nikad. Dođe taj jedan klik u glavi kada shvatiš da svijet ne funkcionira onako kako ti misliš, shvatiš da kada si prvi put mislio da si zreo nisi bio. Mnogo stvari i ja sama još trebam prerasti, kao na prijmjer analiziranje same sebe. A gledanje crtića? Za to nikad neću biti prestara. Najljpše je biti dijete u duši i gledanje crtića uz čokoladu, bombone i tonu grickala nitko nikada ne bi trebao prerasti. No, postoje neke stvari za koje u jednom periodu našeg života mislimo da su ispravne. A krivo mislimo. Preko tih stavova i takvih navika bi svi trebali preći u jenoj točki života. Ideju za post sam dobila vidjevši objavu na zombijana instagram profilu. Ovo su neke stvari koje sam ja prerasla, koje su čista toksičnost. Iz ne tako lijepih situacija izvukla sam neke lekcije. Dijelim ih s vama. 


Igrice tko će se kome prvi javiti
Javit će se onaj kome nešto treba. Šalim se. Ili ne. 
Javit će se onaj kome je do priče i kome falite. Bez obzira na to tko je prošli put prvi poslao hej. 

Dogovaranje po cijele dane gdje ćemo i kad ćemo
Mrzim to. Od tolikog dogovaranja i promjene plana po pet puta na kraju nikad ne bude ništa. Jednostavno ajmo-ajmo i provod je zagarantiran. Bez pretjeranog dogovora molim. 

Osuđujuće poglede i ružne komentare
Prvenstveno o nečijoj garderobi. Možda se meni bež traperice na trapez ne sviđaju, ali dotičnoj osobi da. I to je u redu. Nema potrebe za neugodnim komentarima. Tko voli nek izvoli. 

Živciranje oko nebitnih stvari
Biti ću iskrena. Donedavno sam se ko šibica palila na gluposti. No shvatila sam da je došlo vrijeme da se ne živciram oko banalnih sitnica na koje ne mogu utjecati. Puno sam smirenija nego prije. 

Odlazak na kavu preko volje
Imam loš dan. Ni za što sam. Zašto bih sjedila na kavi s nekim i bila potpuno odsutna cijelo vrijeme? Ne moramo pristati na svaki poziv van. Za moje dobro, a i za dobro ostatka društva. 


Spavanje do podne
Ne znam kome ili čemu da zahvalim na tome što sam se naučila dizati prije 9h. Možda poslu zbog kojeg sam budna i prije 6? Ili tati koji mi ne da spavati kad je na godišnjem? Ne znam. U svakom slučaju zahvalna sam što sam do podne već uveliko na nogama. 

Održavanje kontakta radi reda 
Ako si osoba Bezimena i ja više ne pašemo, ne slažemo se u stavovima, za stalno ili samo kratkotrajno, kontakt nema smisla. Ništa se u životu ne bi trebalo raditi radi reda. Kada radiš nešto radiš to jer ti paše. Radi reda? Nipošto. Prekinuti kontakt je odmor za dušu a i za odnos s tom osobom. Nitko ne kaže da to mora biti potpuno prekinuta veza, samo neka pauza od svakodnevnih poruka. 

Ugađanje 
Ne, ne i ne. Prvo udovolji sebi, a onda drugima. Ne udovoljavaj onima koji tebi ne bi. I ne trudi se udovoljiti svima jer, nije se rodio onaj tko je narodu ugodio. Znam o čemu pričam. 

Traženje izgovora
Ne da mi se. Ne želim. Sasvim dovoljno. Nije potrebno uvlačiti se u laži i tražiti wow izgovor ako je jedina istina da nisi od volje i rađe bi ostao doma. 

Dokazivanje da sam u pravu
Volim biti u pravu. Neću lagati ni sebi ni vama. Svi mi volimo biti u pravu. No, smatram da neke činjenice nisu vrijedne dokazivanja. Ako osoba tupi po svom, pusti ju neka tupi. Ti znaš istinu. 

Svi smo mi za nešto prestari. Preko nekih navika smo prešli, preko nelih ne. Preko nekih nikada ni nećemo jer neke navike se niakda ne mijenjaju. Pišite u komentare ono što ste vi prerasli. 

Do čitanja!♡





You May Also Like

5 komentari

  1. Pretty cool :) slicno razmisljamo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična lista. Mislim da je sve navedene stvari bitno prerasti u svom životu, jer nam onda postaje puno lakše i opuštenije. Slažem se sa svime. Divan post.❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Potpisujem sve što si napisao. Lijepo si nadopunio moj post. Hvala ti na divnom komentaru! Pozz :)

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡