Što ti je na umu?

by - lipnja 09, 2020

Naše misli i sve ono što se događa u našoj glavi je puno bitnije od vanjštine. Bitnije od onoga što je pod reflektorima. Nema te vidljive i opipljive stvari koja nam može zamijeniti um. Naš mali svemir u glavi. Sve ono o čemu razmišljamo. Sve ono čemu težimo. Ništa nam to ne može zamijeniti, ništa nam to ne može oduzeti. Većina nas se trudi upravo sakriti svoje misli, razmišljanja, mišljenje. Ali zašto? To je nešto najbolje što imamo (ako zanemarimo da postoje i bolesni umovi). I koliko god mi skrivali misli, one se vide. Iz bezazlenih gesti, iz nepromišljenih postupaka, iz svakog našeg djela. Detalje ipak zadržite za sebe, ali ne šutite. Nemojte ostajati bez riječi kada vas pitaju što vam je na umu. 


Za vas, ali prvenstveno za sebe, danas imam nešto drugačije. Stavljam vam svoje misli crno na bijelo. Ili sivo na bijelo? Ili žuto na plavo? Ne znam. No, kužite poantu. Proteklih mjeseci zapisivala sam neke sitnice koje mi padnu na pamet. Odlučila sam ih podijeliti. Nisu to dubokoumne misli nekog pisca. Samo nešto što se vrzma po glavi jedne obične cure. Možda se netko od vas pronađe u tim jednostavnim rečenicama. Možda i ne. Možda se pronađete u samo jednoj ili možda u svima. Možda vam uopće ne bude zanimljivo. Kako god. Ovo radim sebi za dušu. Ovo je moj mali kutak svemira i odlučila sam se okušati u nečemu mrvicu drugačijem. A kako sam i dizajner nećete dobiti samo monotono ispisane riječi. Poigrala sam se malo u illustrator i stvorila nešto po svom guštu.









Feel free za preuzeti i podijeliti. 

Do čitanja!♡



You May Also Like

6 komentari

  1. Koliko je ovo moćno!😍 Sviđa mi se ideja i predobro je isplao. Sjajna stvar.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ovo vrh, bas je super ispalo. 💙 A slike na kraju su simpatične, 😃

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je predobro! Očekuj neke od ovih svojih divnih slika na mojim storijima! :)


    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡