Psiho?

by - travnja 02, 2020

Molim vas recite mi da nisam jedina s ovom navikom. Jeste se ikad zagledali u neku osobu u javnom prijevozu, u čekaonici ili kafiću i bili u fazonu o čemu upravo razmišlja? Je li sretna? Tužna? Što joj se događa u životu? Kakav joj je karakter? 

Često mi se događa da samu sebe uhvatim kako gledam u nekoga i razmišljam o toj osobi. Potpuno nepoznatoj osobi koju nikad prije i vjerojatno nikad više neću sresti. Nisu to nikad ružne ili osuđujuće misli koje mi se motaju po glavi. Više neki pokušaj shvaćanja njihovih pokreta, karaktera. Već sam jednom spomenula kako mi je ljudska psiha jako zanimljivo područje. Uvijek pokušavam shvatiti tuđe postupke i riječi. Zašto je xy osoba baš to izgovorila, zašto je baš to rekla. I kad mene netko povrijedi tražim opravdanje za to, što je poprilično loš potez jer za neka djela nema prihvatljivog opravdanja. Dakle, glavni razlog zašto promatram ljude je kako bi shvatila njihov svijet i njihove postupke te izvukla neku poruku iz njih. Okej, ova rečenica zvuči poprilično strašno. Ne, neću vam doći na prozor i gledati vas dok spavate ili vam hakirati društvene mreže ili, ne znam, čitati poruke, slijediti vas okolo. Poštujem privatnost! Imam potajnu želju studirati psihologiju. Da, ja koja odbija ići na faks dugačak niz godina. Zašto? Gubljenje vremena zbog papira kojeg samo uokviriti mogu jer u ovoj državi ne znači puno, a vani još manje. No, nije to tema. Zanimljivo područje, ali ne želim završiti s poslom psihologa ili psihijatra pa bi meni ta diploma bila niškoristi. Ipak sam kreativac, dizajner, umjetnik. A u tim područjima se naziru neki tragovi psihe.

Ali, volim razbijati glavu što se nekom drugom mota po njoj. Volim se upoznavati sa različitim svjetovima. Tom mojom navikom pokušavam učiti o životu, o ljudima, o svijetu i okolini u kojima živim. Iskreno voljela bih znati ima li netko sličnu naviku i tako se razmišlja što se meni mota po glavi. Zaokupiram li ja nekada misli nekoga neznanca izistih razloga koje sam gore navela? Htjela bih jednom sebe vidjeti kroz tuđe oči. Nisam od onih što se hrane tuđim mišljenjem. Samo sam znatiželjna. Problem s današnjim svijetom je što nikoga ne smiješ pogledati, a da se on ne uvrijedi. Došli smo do toga da gledanje znači nešto loše. Ne uvijek, ali često. Po meni to nikad ne bi smjelo doseći nivo uvrijede. Okej, ima i ona ne zabijaj nos u tuđa posla ili gledaj svoja posla. To je stajalo i uvijek će stajati. Dakako, nije uvijek pristojno uputiti pogled prema nekome. No, pogled nije uvreda ili zabijanje nosa tamo gdje ne treba. Vid je osjetilo kojeg većina nas ima mogućnost korištenja i smatram da zadržati pogled na nekome nije grijeh.

Do čitanja!♡

You May Also Like

13 komentari

  1. Meni se to nekada dešava, sedim u banci i čekam svoj red, ili u pošti kada stojim u redu, u autobusu uglavom dešava se, tako da te razumem, zapitam se nekad sta li ta osoba razmiljaa i o čemu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Priznajem, i meni se dogodilo par puta, pogotovo dok sam i sama u malo lošijem raspoloženju, ne znam zašto ali da... Uglavnom, super post, nadam se da ćeš se bar preko interneta se malo više informirati o ljudskoj psihi, ima jako puno stranica preko kojih možeš naučiti puno toga!!

    Peany

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! I istina, internet je čudesno mjesto za naučitinove stvari.:)

      Izbriši
  3. Uh dogodilo mi se milijun puta i također sam se zapitala da li sam psiho hahaha
    Najčešće dok sjedim u kafiću ili autobusu pogledam nekog, većinom pazim da ne gleda jer baš kao što si rekla, ljudi većinom misle da je to nešto loše. I tako... razmišljam o svemu i svačemu promatrajući ljude. Zapravo ne vidim u tome ništa loše i negativno, čak što više, mislim da se time razvijaju vještine shvaćanja ljudi, čitanje govora tijela i slično... Odličan tekst! :)

    http://zenskooko.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja imam tu čudnu naviku i bukvalno mi je ljudska psihologija jako zanimljiva, volim gledati serije i filmove na tu tematiku i najviše me fasciniraju serijske ubice i njihov način razmišljanja. Zvučim strašno sad već pomalo hahah tako da neću dalje. Odličan post!

    www.livinglikev.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također haha fascinantni su ti ljudi i njihov mozak opčenito. Hvala! :)

      Izbriši
  5. Interesantan post, iskreno. Što se tiče tvoje navike, dešava se i meni ponekad, samo što se trudim da ta osoba u tom slučaju stekne utisak, kao da nije tako, baš zato što ima ljudi, koji bi to pogrešno protumačili. Razumijem to što te zanima psihologija, smatram da je to jedno veoma interesantno, a i korisno područje, za koje se takođe u nekoj mjeri interesujem. Meni ona pomaže da razumijem ljude i njihove postupke. Pa čak i kada neko uradi nešto loše, ja ga ne opravdavam, niti mu dajem drugu šansu, ali ga razumijem. Divan tekst. Podstakla si me na razmišljanje. I nisi luda. Kad bi nas više interesovalo šta ljudi nose u sebi, bio bi ovo bolji svijet za život.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predivan komentar! Hvala što si podijelila svoje mišljenje. ♡

      Izbriši
  6. Često overthinkam, mislim da nikada nisam gledala u neku osobu i razmišljala o njenom životu, osim ako je ne poznajem lično, ako je znam onda razmišljam kako je njoj i šta joj se dešava u životu, da li je uredu i slično. Veoma zanimljiv post.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡