Oslikaj svoj svijet

by - travnja 09, 2020

Ne vjerujem u sudbinu. Vjerujem da se sve događa s nekakvim razlogom, ali u sudbinu kao nešto što ne možemo zaobići, nikad nisam i vjerojatno neću vjerovati. Smatram da je to nešto što si stvaramo sami jer, kakva je svrha života ako je već sve u naprijed zapisano? Neke osnovne stvari nam moraju biti predodređene, to je jasno, ali u kojem smjeru će nam život ići to biramo sami. 

Često su mi govorili da u životu ne ide onako kako se odvija u mojoj glavi te da nije sve tako jednostavno. Ali zašto? Zašto mora biti tako? Shvaćam ja da ne ispada uvijek sve kako si zamislimo, ali zašto odustati od želje i prepustiti se "neizbježnom". Ja u tome ne vidim čar života. Ako ćemo samo stajati i pustiti da nas vjetar gura vrlo lako ćemo završiti u provaliji. U jednom trenu ćemo se naći na mostu, a vjetar će nas htjeti odpuhati s njega. Tada ćemo teško skupiti dovoljno snage kako bi mu se moglioduprijeti oduprijeti. Sve je u glavi. Od želje za nečim pa sve do odluke što ćemo napraviti. Hoćemo li ustati na svaku zapovijed i na svako moraš ili ćemo ipak nekad preuzeti kormilo i opustiti se. Ne kažem da odložiš sve obaveze, da ne odeš u školu ili na posao, ali nađi vremena za sebe. Posloži si život - obaveze, planove, hobije. Nemoj ih odgađati da bi ti bilo lakše, posloži ih. 

Ovo se da povezati i s horoskopom. Da se razumijemo, ne vjerujem u dnevni horoskop, mjesečni ili godišnji, svi znamo da se on piše po principu većine i mogućnost da nam se dogodi ono što je napisano je prevelika. Gotovo stopostotna. Pročitaj dnevni horoskop za znak kojeg uopće nemaš u natalnoj karti i svejedno ćeš se vrlo vjerojatno pronaći u njemu. Vjerujem u karakteristike pojedinog znaka. Vjerujem da nas znak opisuje i govori nešto o nema, o nekom segmentu našeg života. Ali, smatram da to ne mora biti tako. Ne mora nam jedan pišljivi horoskopski znak odrediti cijeli život. Svaka karakteristika koju smo dobili zbog mjesta i vremena rođenja može biti izmijenjena, ne moramo joj se prepustiti. 

U ovim danima koji većini teško padaju, uvedi malo života u svoj život. Uzmi tempere, kistove i crtaj. Metaforički ili doslovno. Nađi neki hobi iz mlađih dana, iz djetinjstva i pokreni ga ponovno. Ili nađi nešto potpuno novo. Osvježit ćeš si svakodnevicu. Jasno da neke stvari trenutno ne smijemo mijenjati i da se trenutna pravila moraju poštovati kako bi nam svima bilo bolje što prije. Ali, inače u životu ne dozvoli da netko ili nešto drugo upravlja onime čime bi ti trebao. Nemoj dopustiti da život vodi tebe, ti si glavni lik u svom životu, ti upravljaš njime. Nitko drugi, nikakva sudbina. Ti.

P.S. Ova nova ažuriranja na bloggeru će me satrati. Slike ne mogu dovoljno uvećati i ne postoje neke opcije koje su mi prije bile od velike pomoći (kao poravnanje teksta na primjer). Trebat će mi da se snađem.
Do čitanja!

You May Also Like

16 komentari

  1. Jako ljep post i jako mi mi se svidza pouka. Imam novi post, pa svrati na moj blog kada budes imala vremena. POZZ!!

    OdgovoriIzbriši
  2. PREDIVNO PREDIVNO PREDIVNO!Žašto ja do sada nisam znala za tvoj blog?Kupila si me ovim postom i mnogo mi se svidja to što radiš,dobila si novog followera :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na divnim riječima. A novog followera imaš i ti. :)

      Izbriši
  3. Nema na čemu. Hvala tebi na ovom komentaru. Da, ja sam crtala i po trapericama i po jakni. :) Hvala još jednom. Pozdrav! ♡

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja isto tako ne vjerujem da nam je baš sve zacrtano u sudbini, više se vodim onime da se sve događa s nekim razlogom. Divan post, stvarno!
    I svaka čast na ovim crtežima, predivni su *-*

    Turist²

    OdgovoriIzbriši
  5. WOW Da li si ti to crtala? Prelepo je u svakom slučaju.
    Takođe ne verujem u sudbinu, horoskop, natalne karte i slično što si i ti navela, mada ipak pročitam horoskop ili neke zanimljivosti o karakteristikama znaka onako, u tome se nekada pronađem. Sviđa mi se taj tvoj inat i stav, samo guraj napred! 😘

    OdgovoriIzbriši
  6. Jedan od najboljih postova, koje sam. U posljednje vrijeme pročitala. Oduševljena sam. Sve što si napisala potpisujem od prve, pa do posljednje riječi. Mi smo kreatori svog života i mi ,,pišemo" svoju životnu priču. Bravo!💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I da, pohvala za tvoje umijece slikanja, vidjela sam na instagramu, a ponovo i ovdje. Prelijepo je.😍

      Izbriši
  7. Divan post, lijepo pišeš. Mnogo mi se dopada tvoja poruka, ja volim bojiti i crtati, samo što nisam vješta u tome.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡