Kako dobro ispasti na slici?

by - ožujka 24, 2020

Staneš ovako, malo na stranu, ruka na bok, lijeva noga malo ispred i te fore. Ne. Ako misliš da ćeš ovdje pročitati sve korake i trikove kako da na slici ispadneš super, nećeš. Slobodno izađi iz posta ako je to ono što tražiš.

Nikad nisam cjepidlčila oko toga kako ispadam na slikama, više manje sam se trudila da budem zadovoljna sa svakom. Ako kažem da ne valja, onda stvarno ne valja i ne objavljuj ju nigdje. Ali, i pored toga često sam znala biti razočarana, očekivala bih puno bolje. Istina, i sama sam znala isprobavati svakave poze i slijepo slijediti trikove kako ispasti bolje. Ništa od toga ne pali, odmah da ti kažem. Slika s drugačijom pozom može ispasti samo zanimljivije, to je sve. Pokazivanje zubi na slikama mi je uvijek bio problemčić jer nemam jedan prednji zub. Imam ga, ali nije pravi, neka fuš nadogradnja koju moram srediti i koja ne izgleda baš bajno. (Biciklo, ja previše samouvjerena desetogodišnjakinja i šljunak. To je sve što ću reći.)


Uglavnom, nije tajna da sam bolja iza kamere nego ispred. Ukočenost ispred kamere je kod mene gotovo uvijek prisutna. Barem je bila, sve do nedavno kada sam odlučila biti potpuno opuštena i prirodna pred objektivom. Primječujem koliko slike zapravo odišu energijom i osjećajima kad na njima nema glume i pretjeranog poziranja. One spontane slike na kojima se smijemo od srca ko budale i ne može se reći kako smo neka ljepota na njima, e te slike su najljepše. Zašto? Jer je upravo tebi taj trenutak bio predivan. Fotografiju smatram umjetnošću, ali i čuvarom trenutaka. I to čuvanje trenutaka je upravo ono zbog čega toliko volim fotografiju. Ljudi moji vi nemate pojma koliko ja uživam gledati slike. Nebitno čije. Baš uživam, ali ne samo gledati, veliko zadovoljstvo mi je i stvarati ih. Možeš biti u svom najgorem izdanju, bez šminke u tatinoj trenerci jer je udobnija od tvoje, ali ako odišeš pozitivnom energijom, slika ne može ispasti loše. Prestanite se truditi ispasti savršeno i misliti na apsolutno svaki detalj, samo opušteno i bez razmišljanja o konačnom proizvodu.

Kad smo već kod fotografije, sjećaš li se starih fotoaparata s filmovima? Vremena kad nije bilo digitalnih kamera i mogućnosti da odmah vidiš kako je ispalo? Istina, tad sam bila dijete i nisam niti razmišljala kako će slika ispasti, ali nije bilo glume. Svaka slika je onakva kakav je trenutak zapravo bio. Zašto sad ne može biti isto? Bez opterećivanja. Imamo toliko naprednu tehnologiju da možemo zabilježiti doslovno svaki trenutak u životu, a opet se trudimo namjestiti ga. Koga zavaravamo? Sebe? Druge? Zašto? Čuvajte trenutke, one stvarne i ne pravite fantaziju od njih. Jednom u životu vam možda bude žao što je na fotografijama iz mladosti previše glume i ozbiljnosti. Zašto od svog života praviti ono što nije preko slika? Nezadovoljstvo svojim životom neće vam promjeniti jedna scenski namještena slika okačena na instagram.

Do čitanja!♡

You May Also Like

9 komentari

  1. Slažem se sa tobom. Mislim da je mnogo važnije da mi, ukoliko već slikamo, slikamo trenutke kakvi jesu, a ne da budu izvještaćeni maksimalno jer se onda gubi i ta čar. Najvažnije je da sve tu onakvo kakvo zaista i jeste. ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post, zaista! Slazem se sa tobom u mnogim stvarima, svaka cast na napisanom, drago mi je bilo citati tvoj post. P.S. Imas divan blog.

    xoxo
    leylland.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Također volim stare efekte, pogotovo na spontanim slikama i dodavanje svjetlost da dojam kako je uslikano starim fotoaparatom. Hvala ti! ♡

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post! Obožavam gledati svoje fotografije iz djetinjstva jer mislim da su to super uspomene! :)
    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Objava mi se jako sviđa, baš je opuštena i lijepa.
    Također volim fotografirati, većinom je to okolina, predmeti i sl.

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡