Thank you 2020., but next

by - siječnja 01, 2021

Eh, sad kad su se dojmovi od proteklih nekoliko dana slegnuli, koliko toliko, bio bi red da napišem nešto. Za kraj. Ali i za početak. Zadnjih tjedan dana sam pustila više suza nego čitavu godinu i to je u redu. Suze su od rođenja dokaz da smo živi (rečenica koju si uvijek ponavljam kada pomislim da je plakanje slabost - nije). A danas, za novi početak, suze su krenule od smijeha i to mi daje nadu.

Protekla godina je imala uspona i padova. Čak sam si napravila graf kako je to sve izgledalo po mjesecima. Samo ću vam reći da je taj graf poprimio izgled planine. Stvarno je bilo svega. Uvijek govorim da je 2017. ta koja me naviše naučila o životu, ali ona me naučila osnovama i basic stvarima. 2020. mi je pokazala koliko sam jaka i izdržljiva. Koliko smo svi jaki i izdržljivi. 

Čitam tekstove, tko je što prošao u prošloj godini. Nikome nije išlo glatko. Svi smo doticali dno po par puta, ali svaki put se digli. Iznova i iznova. Ako mene pitate, 2020. nije bila jedna godina nego dvije, iznenađenjima nije bilo kraja. Pored životnih lekcija, izdvojila bih kako sam postala slobodnija i bolja u pisanju, hrabrija, nešto malo manje sumnjičava, s malo većim povjerenjem u ljude. Mada o 5 ciljeva koje sam imala za ovu godinu, samo su 2 ispunjena. Što i nije toliko loše jer, hej, bolje išta nego ništa. Ostvarila sam i neke druge koji nisu bili u planu za ovu godinu. Štošta nije bilo u planu za ovu godinu pa se ipak uguralo.

Otkucavanjem ponoći problemi nisu magično nestali, nažalost. Ovo je bio prvi put u životu da sam željela da promjena datuma ne bude samo to, nego i istinski novi početak. Za sve nas. Zahvalna sam na svakoj lekciji, osmijehu, emociji u proteklih 366 dana. Od 2021. ne očekujem ništa jer možda onda dobijemo sve najbolje. Ali, želim da vam je sretna i uspješna! Poželjet ću nam svima više istinskog uživanja, samo suze radosnice i hrpu lijepih uspomena. 

Do čitanja!♡


Ovu seriju autoportreta (ostatak je na instagramu @savrsenered) sam nazvala find comfort in the chaos. Kad bolje razmislim jako dobro opisuju 2020. Tama, ali i svjetlost. Negativa i pozitiva u jednom.


You May Also Like

6 komentari

  1. Jako mi se sviđa članak. Bez obzira na sve što se dogodilo, 2020. pamtim samo po dobrom, i molim za ljude koji su ostali bez domova i one koji su nastradali. Sviđaju mi se autoportreti.

    alekboras.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijep post. Dijelimo isto mišljenje. Više puta sam rekla i pomislila - 2020. je bila najteža godina, ali me je naučila više nego svaka prethodna zajedno. ❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. "Od 2021. ne očekujem ništa jer možda onda dobijemo sve najbolje." - to je to. 😄

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što manje očekujemo na kraju budemo zadovoljniji. :)

      Izbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡