🙏🏻

by - prosinca 29, 2020


Vijest o potresu u Zagrebu koju se desio u oÅŸujku me slomila. Posvjedočio je tome i moj post tada. Potresi kod Petrinje jučer i danas su me uznemirili, jako. Pogotovo jer sam ih i sama osjetila. U Rijeci. Plan za danaÅ¡nji dan je bio bez mobitela, s ugaÅ¡enim obavijestima na svim aplikacijama, bez komunikacije s ljudima, dan za mene. I onda, ljuljkanje kreveta i ormara, tlo pod nogama nije baÅ¡ stabilno. Potres. Opet. Nije bilo jako, ali osjećaj je stravičan. Jer ne znaÅ¡ kad će prestati, hoće li uopće, je li to to ili će biti joÅ¡, hoće li se pojačati. Nisam paničar, ali u tom trenu su mi proÅ¡le najgore misli kroz glavu. I onda shvatiÅ¡, sve je nebitno, svaka materija. Nebitan je taj dan za mene. Bitni su samo ÅŸivoti. Jesu li svi dobro, fizički i psihički. Gledam slike, snimke, niti jedna nije ugodna, brojne su me dovele do suza. I onda sama sebi govorim danas jesi, sutra nisi. JebeÅ¡ i taj dan za sebe, bez komunikacije s ljudima, jebeÅ¡ to kad ne znaÅ¡ hoćeÅ¡ li imati te iste ljude priliku čuti sutra.

DrÅŸite se svi gdje god da ste! Danas Petrinja, a sutra moÅŸe biti moj, tvoj grad. Å aljem zagrljaje pune podrÅ¡ke, Petrinji i okolici pogotovo. ❤️


You May Also Like

7 komentari

  1. Iskreno baš me pogodilo ovo sve, i još kraj godine. Nadam se da će sve biti okej, i da ljudi neće ostati na ulici. U Bosni se dobro osjetilo :(.

    alekboras.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Iskreno, bilo mi je neopisivo ÅŸao i baÅ¡ me je zaboljelo, kad sam vidjela Å¡ta je zemljotres izazvao. Samo mi je proÅ¡lo kroz glavu kako su tu bili neduÅŸni ljudi i djeca, koji imaju svoje ÅŸivote, nadanja i snove. Isto, neko je neÅ¡to gradio godinama i uloÅŸio u to trud i ljubav, a sad je sve sruÅ¡eno. Međutim, molim se za ÅŸrtve i nadam se da će sve biti okej, da će se pronaći rjeÅ¡enje. Divan post. Drago mi je da si pisala o ovome. I, kada sam već sada vidjela post, da iskoristim priliku i čestitam ti praznike! ❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. BaÅ¡ me pogodio i potres u Zagrebu i sada ovo Å¡to se dogodilo u Petrinji i Sisku... jednostavno ÅŸalosno koliko je ljudi ostalo bez krova nad glavom, a tek neki bez svoje obitelji i prijatelja. JoÅ¡ se sada tresem od straha koliko je zatreslo tih dana, 40km sam od epicentra i saznanje da su neki moji prijatelji joÅ¡ bliÅŸe me najviÅ¡e pogodila, samo sam ÅŸeljela znati da su svi dobro i to je tada bilo najvaÅŸnije. Ono Å¡to me u svemu tome obradovalo je koliko smo sloÅŸni i humani u ovakvim situacijama, to je neÅ¡to najljepÅ¡e. Nadajmo se da će u 2021. godini stvari krenuti na bolje i da se ovakve stvari viÅ¡e neće ponavljati. Sretna ti nova godina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zajedništvo i snagu koju imamo nam ništa ne moşe oduzeti. Hvala ti, sretnu i uspješnu Novu godinu şelim i tebi. :)

      Izbriši
  4. Strašno je to što se izdešavalo, priroda nam pokazuje koliko smo mali i slabi naspram nje i baš kao što si rekla - danas jesi sutra nisi, nikada ne znaš kad i šta moşe da te zadesi. Potres se osetio čak do Srbije, naravno mnogo mnogo blaşe, ali istog momenta smo znali da je negde na 200-300 km bilo gadno. Snimci i vapaji su zaista potresni, ne daj Boşe nikome.

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡