Crois en toi

by - kolovoza 09, 2020

[prijevod naslova: vjeruj u sebe, na francuskom je jer zvuči ljepše]

Sjećam se kada su me kao osmogodišnjakinju u školi pitali imam li samopouzdanja. Mislim da je u pitanju bio Trening životnih vještina ili nešto tome slično. Nisam im znala dati odgovor na to pitanje. Nisam znala što je samopouzdanje. Objašnjenje koje sam kasnije dobila bilo je kad vjeruješ da nešto možeš napraviti. Rekla sam - da, imam to. Ali, nisam imala, ne kao danas. Moj odgovor tada je bio vjerujem da se mogu popeti na drvo, i stvarno sam mogla. To je bilo moje samopouzdanje tada. Moje samopouzdanje danas je iznad svakog mog očekivanja. Nekad me čak strah da ne postanem egocentrik, mada sebe ne mogu zamisliti kao tolikog narcisa. Mentalna snaga koju danas imam je nevjerojatna i ako sam prije tri godine govorila da sam jaka onda sam danas Hulk u glavi. No, ovdje nije riječ o meni nego o svima nama.

Čovjek je ono što napravi od sebe, kažu. Nisu u krivu. Počni graditi sebe. Pokaži sebi i svijetu da si vrijedan. Ali, pazi. Vjerovati u sebe i biti pun sebe nije isto. Lako je upasti u zamku gdje se sve svodi samo na tebe. Zato, napravimo od sebe samopouzdanu osobu, a ne narcisa. Biti svjestan svojih kvaliteta je jedno, a pričati samo o njima je ipak drugo i neprihvatljivo.


Samopuzdanje i samopoštovanje nisu isti pojmovi, no samopuzdanje proizlazi iz samopoštovanja. Prije svega trebamo poštovati sebe i svoje odluke. A to sve kompletno proizlazi iz naše okoline. Naravno da ako drugi primjećuju tvoje vrijednosti da ćeš ih i sam cijeniti još više. Nažalost, tu veliku ulogu igraju i mediji koji nam plasiraju sadržaj koji izgleda savršeno, slike koje su skoro pa digital art koliko je sati uloženo u njihovo prepravljanje u photoshopu. Puno je djece na društvenim mrežama koji žele biti poput svojih idola koji su u živo ipak nešto manje savršeni. Instagram je zlo. Aplikacija koja će naše samopuzdanje diči do razine egocentričnosti ili će ga potpuno srozati. Rijetki su oni koji uz društvene mreže ostanu na zemlji. Ili visoko lete iznad nje ili su psihički pod njom. Mnogo je tu još pokretača i teško je zadržati mentalnu snagu i vjeru u sebe. Dozvoljeno je imati loš dan, biti malo srozan, ali treba se potruditi i prevazići ga.


Samopoštovanje možemo definirati kao objektivnu sliku koju imamo o sebi, koliko smo zadovoljni svojim ponašanjem, karakterom i sposobnostima. Mnogima nedostaje sposobnost upravo samopoštovanja. Jako puno ljudi možemo ćuti kako često ponavlja takav sam i ne mogu to promijeniti. Ali, jeste li zadovoljni time kakvi ste? Ono sve čime nisi zadovoljan mijenjaj! Moguće je, dapaće potrebno je. Nije lako, ali stepenica po stepenica, korak po korak i doći ćeš do tamo. Radi na sebi dok se ne počneš poštovati, dok ne izgradiš sliku sebe s kojom si potpuno zadovoljan. Jer, upravo si ti osoba s kojom ćeš provesti cijeli život i najbitnije je da si zadovoljan sobom.

Eh sad, kada samo svladali samopoštovanje dolazi na red samopouzdanje. Kad si zadovoljan sobom, ne uspoređuješ se sa drugima. To je ključ. Kad prestaneš gledati tuđi život više nego svoj napravio si veliki korak prema cilju. Također, kad smo već kod koraka, zapisuj svaki, pa i onaj najmanji. Sve učinjeno s čim si barem trunčicu zadovoljan prenesi u blok makar u natuknicama. Bitno je da ti sam ne odustaješ od sebe, ali isto tako je bitno da pored sebe imaš nekoga tko te podupire. Brat, sestra, prijatelj, dečko, cura, roditelji, nepoznata osoba koju znaš samo preko bloga, instagrama ili netko s kime niti ne pričaš, ali njegov instagram sadržaj je usmjeren ka pomaganju drugima, a ne na njegove selfije. Okupirajte si instagram (kao i stvaran život) pozitivnim ljudima, a ne kako ih ja volim zvati toksičarima.


Ponoviti ću, ne ide ništa od ovoga preko noći. Osobno mi je trebao period od 2-3 godine da se posložim po svom guštu. I nisam gotova, ima još koja sitnica koju želim sastaviti, ali dajem si vremena i polako. Bez žurbe! Također, nisam psiholog, psihijatar, duhovni vođa niti išta slično tome. Samo sam dvadesetogodišnjakinja koja je prošla kroz svašta kako bi izgradila sebe i ako ikome mogu pomoći svojim iskustvom onda to i želim. Za svaku pomoć i potporu mi se možete javiti na instagram, koji god. 

The only thing stoping you

Do čitanja!♡


You May Also Like

9 komentari

  1. Djevojko, ovo je brutalno napisano. Malo je reći impresivno! Sve što si napisala je tačno, a samopouzdanje i vjera u sebe se postižu radom na sebi, što si na svom primjeru pokazala. Bravo! ❤️❤️❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se i ponosna sam što nikada nisi odustao od sebe! Hvala ti. ♡

    OdgovoriIzbriši
  3. Hmm ja sam trenutno kao ti sa 8 godina - ne znam šta bih odgovorila. 😁 Mislim da moram još dosta da poradim i na jednom i na drugom, ali sam na dobrom putu. Odlične su ti teme, kao i ovaj post, naravno; a primećujem i da ti je dizajn sve lepši i lepši!

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bitno je da si na dobrom putu i da se trudiš, samopouzdanje ne dolazi preko noći. Ja vjerujem u teb. Hvala ti puno. :)

      Izbriši
  4. Prvi put sam na tvom blogu i moram priznati da sam oduševljena i izgledom istog a i ljubavlju kojom odiše svaki tvoj post. xoxo

    LIVING LIKE V

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡