Nešto na brzinu uz jutarnju kavu

by - ožujka 22, 2020

Jučer ujutro sam bila u stilu okej, dok ovo ne prođe ima da si središ život i glavu. Posložila sam si neke stvari na papir, obećala si stvoriti neke bolje navike. Bila sam puna pozitive. I onda, 24 sata kasnije šok i nevjerica. Probudila sam se uz vijest o snažnom potresu u Zagrebu. Zar stvarno? U ovim svom ludilu o koroni još i potres? Može li mi netko objasniti što se događa sa svijetom. Kaos. Pogodila me ova vijest užasno. Nakon svih pozitivnih misli koje imam u posljednjih nekoliko tjedana sad su me preplavile sve negativne. Ne daj Bože nikome. Srce mi se slama na ovakve vijesti. Bezbrižni smo, sve je divno bajno krasno (na što mnogi hoće još bolje) i sve se sruši odjednom. Nadam se da će sve ovo ružno proći što prije i da ćemo se vratiti normalnim životima u najkraćem mogućem roku. Te da ćemo taj život znati cijeniti. Ako vas ima iz Zagreba i okolice, nadam se da ste dobro i čuvajte se! Također možete mi pisati u komentare kakvo je stanje, iako vjerojatno imate pametnija posla sad. Šaljem vam ljubav gore!

Do čitanja!

P.S. 
Nemam običaj pisati baš ovako kratke postove, ali morala sam s nekim podijeliti svoje misli. Ovaj blog smatram nekom vrstom dnevnika koji je dostupan svima. Još jednom, držite se.

You May Also Like

4 komentari

  1. Alek, hvala na komentaru. Idem provjeriti tvoj blog sad, a kako da ugradiš link bloga u kom šaljem ti na instagram jer mi lakše objasniti putem 'slike'. Ako nekoga još zanima slobodno mi se može javiti tamo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se svidza tvoje misljenje i slazem se sa svime!!! vratio sam se nakon duze pauze i napisao post pa kommaj kada budes imala vremena lp!!! link je u imenu

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡