Drugačije perspektive

by - ožujka 08, 2020

Sjećate se one haljine od prije 5 godina koja je prouzrokovala rat na internetu? Plavo-crna ili bijelo-zlatna? Jeste se sjetili? Eh, nas dvije sestrične smo se sjetile te haljine i pokrenule raspravu ponovno. Ni više ni manje nego na jednom obiteljskom rođendanu. Postalo je poprilično žustro i mogla bih reći zanimljivo. Poanta te slike i zašto sam uopće spomenula tu haljinu je bila da pokažem koliko su oči svakoga od nas različite, ali činjenica je da ja tu poantu nisam uspjela ni reći jer, eto, nitko me nije htio saslušati. I ne da su nam samo oči drugačije, već i mozgovi, načini razmišljanja.

I naravno, u roku pola minute nastala je žustra rasprava u kojoj nitko nikome nije dao doći do riječi. Međusobno se nisu htjeli niti pokušati razumjeti. Meni je bilo zanimljivo to promatrati. Inače mi je ljudska psiha jako zanimljivo područje i volim promatrati ljude. Malo kripi i psiho, ali ne mislim ništa loše niti ako se zapiljim u nekoga, samo pokušavam iz njegovih pokreta izvući njegove osjećaje i razmišljanja. No, tu temu i moju uvrnutu naviku čitanja ljudi ću ostaviti za neki drugi put. Uglavnom, da se vratim na priču. Jedva su nam dozvolili da im objasnimo u čemu je kvaka, a i kada su napokon čuli poantu bili su u stilu sve je to meni jasno, ali to nije tako. Nema logike, znam. Takva smo vrsta da čim s nekim ne dijelimo mišljenje, automatski stvaramo obrambeni stav ili nekad napadamo kako bi se zaštitili. Pa čak dolazimo do toga da sami sebe bunimo i izgovaramo nešto za što znamo da nema smisla. Imamo veliki strah od nepoznatog, to nam je u prirodi. 



Nečije neslaganje s našim mišljenjem u nama izaziva ljutnju, bijes. Možemo biti osoba s najviše razumijevanja na planeti, ali takve situacije izazivaju barem trunku nelagode u nama. Pogotovo ako osoba s kojom ne dijelimo mišljenje na ono naše gleda kao grijeh. Što je, ako mene pitate, poprilično tužno. Nije moguće da svi gledamo na stvari iz istog kuta, s istim mislima u glavi. I to je u redu. Ali, ajmo barem poštovati tuđe točke gledišta i tuđe perspektive. Možda su u našim očima one potpuno krive, ali u tuđima se one čine najispravnijim mogućim.

Poštujte se međusobno. Stvoreni smo različiti da bi nam bilo zanimljivije. Život nas uči da naša perspektiva ne mora uvijek ispravna. Imamo više opcija uvijek. Na nama je hoćemo li biti tvrdoglavi i slušati samo sebe ili ćemo mrvicu pregaziti ponos i razmotriti ideju koju netko drugi ima u glavi.

P.S. Svim curama, ženama, svima koji se tako osjećaju, mojim čitateljicama sretan 8.mart! Danas vam želim puno sitnih znakova pažnje, lijepih djela i riječi. 🌹

Do čitanja!♡

You May Also Like

9 komentari

  1. Svaka čast za tekst. Sličnu temu sam obradila u jednom od svojih postova i slažem se sa svime što si napisala. Različiti pogledi na svijet su nešto što treba da nam bude blagoslov jer nam daje mogućnost da jednu stvar sagledamo iz različitih uglova. I to je blagoslov koji treba njegovati, a ne potiskivati i truditi se da nekome namećemo svoje mišljenje ili obrnuto, sebi tuđe, da bi se uklopili. Odličan tekst.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah, kako se ne bih sjećala te haljine hahah, poslije nje bile su i neke patike. Fazon je što sam ja toliko dugo razatrala tu haljinu i pokušavala da je gledam iz svakog ugla, zbog čega sam je nekada vidjela kao plavu, nekada kao zlatno. Mozak je čudo. Što se tiče ljutnje, negiranja i rasprave s drugima, moram se složiti s tobom i reći da je većina ljudi takva, razmišljaju da je samo njihovo mišljenje jedino ispravno, prosto živimo u takvom svijetu. Inače odličan post

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također, nagledala sam se te slike toliko da sam haljinu vidjela u obje varijante. A što se tiče tenisica one mi nisu bile toliko zanimljive. Hvala ti. ♡

      Izbriši
  3. Znači pre par dana je neko stavio tu haljinu na Stori uz anketu i igrom slučaja sam bila pored drugarice i neobavezno je pitala šta misli i kad mi je rekla "pavo-crna" bila sam i fazonu "čekaj, K A K O, jel me sprdaš" ja nikako onde ne vidim crnu umesto zlatne mada bela ima neki plavičasti odsjaj ali nije plava. No nije ni bitno, samo sam skontala kako smo u isto vreme naletele na to. Inače, jako dobar post, stvarno dobro napisan. U stanju smo da se pokoljemo oko nečega što nam ništa ne znači u životu. S druge strane, više od svega volim kad neko ima svoje mišljenje i ne menja ga zbog drugih ali eto, takve gluposti poput te haljine su dokazale da je ceo svet u stanju da se podeli oko nečeg toliko banalnog.

    nekreativninered.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Osobno vidim haljinu kao plavo-crnu, ali mogu svoje oči mozak natjerati da ju vide i u bijelo-zlatnoj boji. To je dokaz koliko je naš mozak nevjerojatan. Slažem se s tobom u potpunosti. Ne trebamo mijenjati mišljenje zbog drugih, ali isto tako tuđe mišljenje trebamo poštovati. Hvala na komentaru! :)

      Izbriši
  4. Sjećam se te haljine, dobar pokazatelj koliko je ljudski mozak zanimljiv i koliko je naše promatranje svijeta obojeno svim i svačim.

    OdgovoriIzbriši
  5. hahah pa ljudi su hit, zanimljiva ideja za post. Ne znam za tu haljinu, ali baš sam pre nekako našla sliku patika i ljudi se u komentarima svađaju da li su patike svetlo zelene ili roze... Meni su roze, što je to problem? Žalosno je što ponekad moramo da prećutimo svoje mišljenje, stav, želju zbog straha kako će reagovati sagovornici, da li će te napasti, osuditi, gledati "drugim očima", ismejati...
    Post je izuzetan, kratak, jasan, ali sa dobrom porukom. Kod tebe je to praksa. :)

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 'Kod tebe je to praksa.' - da. Jako dobro zapažanje, ne volim previše dužiti post jer smatram da bih ga onda rastegnula previše i da bi sa svim mojim digresijama (koje maksimalno izbjegavam, ali ipak ih nešto ima) post izgubio svoj smisao. I nikad ne bi trebali skrivati svoje mišljenje ili ga izokretati kako bi se svidjeli nekome. Hvala na komentaru! ♡

      Izbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡