Spasi se od svojih misli, slušaj radio.

by - ožujka 13, 2020

Rečenica iz naslova je jedna od najmudrijih rečenica koje su mi ikada bile upućene. Rečena mi je od strane kolege koji je slušao radio, a ja sam bila zadubljena u svoj svijet. Kada je primjetio da nisam prisutna u prostoriji izgovorio je tu toliko naizgled glupu, a zapravo toliko moćnu rečenicu. Bit ću iskrena, rijetko kada me tuđe mudrovanje ostavi bez teksta, gotovo nikada. Ali, ta rečenica. Urezala mi se u glavu za idućih pet života.

Većinu vremena, pogotovo na poslu, provodim u svom svijetu koji mi je bijeg od stvarnosti i pomoć da ne mislim na vrijeme i koliko još ima dok ne odzvoni. Na kraju radnog dana moja glava se pretvori u potpuni kaos i treba mi kojih pola sata-sat da se priberem. Nisam paničar, nemam depresiju i nisam paranoična, ali previše razmišljanja me s vremena na vrijeme dotuče. Dobro, paranoična možda ponekad jesam. Ali samo jednu mrvicu i za to krivim sve dokumentarce o neriješenim i riješenim ubojstvima, nestancima i slično. U jednom periodu prošle godine sam imala problema sa spavanjem upravo zbog previše gledanja tih istih dokumentaraca pa sam bila prisiljena taj svoj hobi smanjiti na minimum. 


(ne visim na mobitelu dok vozim, bila je gužva i crveno na semaforu,
a nebo u lijepim bojama - iskoristila sam trenutak)

Overthinking je trend ovih dana. Može li se nazvati trendom? Da? Ne? Nebitno, kužiš što hoću reći. Citati i općenito ta riječ iskaču na sve strane. Kao da nešto takvo prije nije postojalo. Ljudi dragi, je, nije to ništa novo samo se o tome nije pričalo. Ne da je bila tabu tema nego nije bila zanimljiva tema ili što već. Nije nešto o čemu se pričalo. A mislim da se slažemo da može dovesti do ludila. 

Dakle, radio je definitivno bolji od razmišljanja. Ali, ovaj tjedan me i on izluđuje. Corona. Korona. Covid-19. Kako god hoćete. Svaka treća rečenica radijskih voditelja ima nekakve veze s tim virusom. Ne bojim se. Dapače, ne ustručavam se otići negdje među ljude. Oprez podržavam,i sama sam opskrbljena dezinfekcijskim sredstvima i perem ruke toliko često da mislim da ću ostati bez sloja kože. Razlog tome nije samo trenutna situacija već i činjenica da sam dosta izložena većoj količini prašine i prljavštine što mi se gadi. Ali, paniku i jurišanje po centrima.. alo ljudi pa prije će vas ubiti strah nego bolest. Okej, dosta i previše o ovome. 

Upravo sam shvatila da za nešto manje od mjesec dana punim 20. Ej 20 GODINA. Dva desetljeća. Mislim da nisam dovoljno zrela za tu brojku na torti. No kad malo bolje pogledam oko sebe lakše mi je. Ima onih koji su blizu 25, a u glavi imaju 10 manje. 



U ovom postu ima svega, a ničega. To je ukratko moj svijet. Ono što mi prolazi kroz glavu tokom dana. Nered, znam. Digresije i skakanja s teme na temu koliko te volja. Cilj mi je bio pisati ono što mi u tom trenu prolazi kroz glavu, bez brisanja i razmišljanja ima li išta veze s vezom (što inače radim) i time objaviti nešto mrvicu drugačije. A i čisto da se sama uvjerim koliki je zapravo kaos u mojoj glavi (vrlo vjerojatno ne onoliki koliki je u mojoj galeriji, od toliko slika ja ne mogu naći jednu koja paše uz post). 


Zapamti, spasi se od svojih misli, slušaj radio!


Do čitanja!♡


You May Also Like

7 komentari

  1. Odličan post, draga! Ja sam isto preveliki overthinker i jednostavno se ne mogu nekada uopće fokusirati na pjesmu dok slušam na slušalice, jednostavno misli same odlutaju i kad skužiš da se druga pjesma prebaci upitaš se koliko ih je uopće prošlo. Mislim da ću zapamtiti ovu rečenicu iz naslova *-*

    Peany

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ista stvar se događa i meni. Drago mi je ako zapamtiš tu rečenicu/citat. Hvala! ♡

      Izbriši
  2. Ja volim slušati radio jer zatjeva manje pozornosti od televizije, a ponekad se uz njega nešto zanimljivo i sazna. Ponekad slušam radio dok radim na kompjuteru ili čistim po kući. Najčešće ga slušam kada vozim. Ponekad stvarno pomaže da se čovjek odmori od svojih misli. No, sada kada je jedina tema koronavirus onda može (kao i ostali mediji) radio postati i naporan pa i naše misli dođu kao odmor.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Radio mi je tek u zadnje vrijeme prirastao srcu, televizija mi je uvijek bila draža. Ne znam točno iz kojeg razloga. Hvala na komentaru. :)

      Izbriši
  3. Radio sam zavoljela nedavno i stvarno mi je drago da jesam. Hvala ti i očekujem da me obavijestiš kad otvoriš novi blog! :)

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡