Samo opušteno

by - srpnja 05, 2020

Svi smo mi pomalo rastreseni u zadnje vrijeme. Zbog sveukupne situacije, ali i živimo u takvom svijetu gdje je stres dio svakodnevice odavno. Ljudima živci danas vrlo lako skaču na 100, kako bi se reklo. Preopterećeni smo, prezaposleni. Previše vodimo brigu o stvarima o kojima ne bi trebali. Gužva u pometu, neodgovorno ponašanje prolaznika kojemu se ne da tražiti koš za smeće pa papirić od čokoladice baca na pod, bezobrazna blagajnica u kvartovskom dućanu, krcati parking, gužva u javnom prijevozu i slično nas može izbaciti iz takta u tren oka. Svima nam treba dan za sebe ili barem sat vremena u danu kada ćemo se posvetiti onome što volimo. Jedan ispušni ventil ili pola sata tišine. Dalje u postu možete pročitati što meni smiruje um, stavlja misli na red kad one preuzmu kontrolu.

Joga i meditacija
Uvijek sam mislila da smo joga i ja nebo i zemlja. Ali kako se nebo i zemlja uvijek spoje negdje u horizonzu tako sam se i ja spojila s tom aktivnosti. Već neko vrijeme prakticiram i jogu i meditaciju. Odmah ću vam teći da na mene utječe bolje nego što sam mislila. Opuštenija sam nego ikad, smirenija, ne reagiram burno na bezvezne sitnice. Vedrija sam. I najvažnije, nikada nisam bila ovoliko zadovonja sama sobom. Joga i ja smo još i spojive, ali meditacija.. moje mišljenje o njoj bilo kao da će mi to pomoći. A vjerujete mi, pomoglo je. Možda ne rješava apsolutno svaki problem, ali olakšava ga za barem jednu nijansu. 

Vožnja
Uz obaveznu muziku koja je vrijedna slušanja. Još ako je nebu u lijepim bojama, ah ne može bolje. Sam si, možeš vrištati najdraže pjesme dok ti glas ne pukne i nit te itko vidi nit čuje (nadam se barem). Možeš biti potpuno svoj. A biti svoj je nešto najljepše. 

More
Trebam li išta više reći? To plavetnilo, taj beskraj, taj miris, taj zvuk valova, taj osjećaj soli na koži. Laže 'ko god kaže da nije lijek za dušu. Svi znaju da more volim i previše, da mi sejednje na plaži u sred noći ništa ne može zamijeniti. Toliko neki osjećaj zadovoljstva, sreće. Zahvalna sam Bogu što imam more uz sebe kad god poželim. Čak mi nije ni toliki gušt kupati se, koliki mi je gušt samo sjediti i slušati ga, osjetiti. Znati da je tu. 


Trčanje/teretana
Ja sam ona osoba koja će trčati do iznemoglosti, na iznad 25°C kad joj se trči. A kad mi se ne trči? E onda mi se ni ne hoda. Trčanje i trening općenito su mi ispušni ventili. Dok me prijašnje stvari smiruju i dovode moj um do stanja potpune opuštenosti, vježbom svaku nelagodu i nervozu izbacujem iz sebe. 

Knjige
Da mi je netko prije 3-4 godine rekao da će me čitanje opuštati, isparala bih mu se u facu. Bez pardona. Sporo čitam i zato sam prezirala lektire, a uz to nisu bile niti zanimljive. Pa je takav odnos s lektirama rezultirao mojem sveukupnom hejtu prema svim knjigama. Na sreću, natjerala sam se da uzmem knjigu u ruke i evo u 3 i pol mjeseca sam na petoj knjizi. Sve to što se nalazi u knjigama je bijeg od stvarnosti. Bijeg od problema. Barem na kratko. A neka štiva ti pomognu da shvatiš da ima ljudi kojima je i gore nego tebi.

Crtanje
Okej, ovo me češće dovede do još većeg ludila nego što me smiri. Ali, da, volim crtati. Daj mi kistove, boje, podlogu i nadaj se da neću popizditi. Opuštajuće je sve dok mi ide od ruke. 

Pisanje
Citata, postova, pričica, dnevnika.. Bilo čega. Od kako znam za sebe pišem. Nitko to nije znao. Nisam to dijelila ni sa kim jer profesorima hrvatskog moje zadaćnice i eseji su bili prosječni. Smirujuće je kad stvaram svoj svijet na papiru ili kada sve iz sebe izbacim upravo na papir. Na papiru nikada ne izgleda toliko strašno kao u mojoj glavi i svaki problem izgleda manji nego što zapravo je.

Što je vama bijeg od problema? Što vam predstavlja sat vremena za sebe?

Do čitanja!

You May Also Like

13 komentari

  1. Post mi se jako svidja. Mene motivise more takodje knjige me opustaju, jogu nisam probala i nekako ne znam da li bih mogla da se posvetim tome. Jako motivorajuce za sve koji zele da nesto od ovoga probaju. ❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Sto se joge tiče, probaj početi pomalo. Ništa zahtjevno, možda ti se svidi. :)

      Izbriši
  2. Hvala na podijeljenom iskustvu o svemu što tebe opušta. :) Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Post ti je divan! Jednostavno, opisala si mene. Volim da meditiram, volim more, imam blog o knjigama, ranije sam trčala (vraćam se u formu), a sad zbog povrede ne mogu ni da pišem, ni da crtam. Opušta me i topla šolja čaja i pogled u prirodu ili u daljinu.

    http://citanjeija.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. I like enjoying the things you mentioned here. Favorite...working-out, going out in nature and doing fun activities.

    www.fashionradi.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Rekla bi da mene opušta sve od navedenog. Volim more, šetnje, čitanje, glazbu i kreativne hobije. Nisam neki vozač, nemamo dva auta pa bi većinom uvijek pješke išla do posla, tek sam prije pola godine počela redovito voziti. Rekla bi da me sada kada sam počela konačno redovitije voziti vožnja opušta ali samo kada nema gužve. Odličan članak. Mislim da si dosta stresa i sami nabijemo, važno se isključiti i usmjeriti na nekakve korisne i kreativne stvari.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!
      Slažem se, stres često dolazi i od nas samih. Bitno je da se nekad maknemo od svega što to uzrokuje.

      Izbriši
  6. Prekrasan post !:)

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡