Uvijek kontra #2

by - svibnja 05, 2020

Imam inspiracije, a nemam. Htjela bih napisati post, a nemam pojma o čemu. Jedino o čemu uopće mogu razmišljati je što raditi u ovoj svima dobro poznatoj situaciji. Većinu zanimacija sam već ispucala. A one koje nisam, e za njih sam toliko lijena da me niti ova razina dosade ne može natjerati da ih se dohvatim. Hvala Bogu pa se sve polako vraća u normalu. Ali kako se onda naviknuti ponovno na tu normalu? Teško. Okej, obećala sam sama sebi da neću o ovome na blogu jer smatram da mediji i ostatak svijeta o tome sasvim dovoljno, ako ne i previše, pričaju. Nego, sjećate se mog posta gdje vas motiviram da udarite kontru i napravite sve u čemu vas pokušavaju demotivrirati? Eh evo i drugog dijela. Samo, ovo je ipak onaj nešto negativniji dio udaranja kontre kada nas upravo ta kontra može glave doći. 
Koliko puta si došao do one situacije e sad neću ni kako ja hoću samo zato što je inat u tebi jači od svega ostalog? Ja previše puta. Mogla bih reći svakodnevno. Koliko su mi samo puta branili nešto, ustvari ne bih to nazvala zabranom, više nekim upozorenjem i kada bi napokon popustili ja bih izgovorila jedno neću. Nakon svog natezanja i užarene unutrašnje želje za nečime ja sam u stanju izgovoriti jedno neću i time samoj sebi uskratiti zadovoljstvo. Ako mi ne popustiš odmah, ne trebaš nikad. A opet, uopće mi nije zanimljivo ako meni netko ne kontrira. Ako ćeš se složiti baš sa svakim mojim razmišljanjem, nisi mi zanimljiv uopće. Ne zahtjevam potpuni kontrast, ali ne možemo se baš u svemu slagati. Ako ne kontriraš ti, onda ću ja. Mislim, prije ću ja. Jer mi je zabavno, jer kod mene ne može ništa na jednostavno. Kontra me zabavlja. Eto, priznala sam. Gotovo pa se hranim njom i inatom.

Inatim se i tvrdoglava sam do te mjere da kad krenem pospremati sobu ili općenito raditi nešto korisno i mama ili netko drugi mi kaže da upravo to što trenutno radim napravim pustit ću se toga istog trena. I neću se vrtatiti tom poslu poduži period. Moglo bi se reći ponašanje malog djeteta. Možda, ali takva sam kakva sam. Moja natalna karta vam sve govori. Bik, u podznaku škorpija i mjesec mi je u znaku jarca. Tko se imalo razumije u horoskop mislim da mu je sve jasno. Tvrdoglava do te mjere da tu osobinu niti ne smatram manom. A tek kad mi netko krene rečenicu s moraš. Oh, ne moram ja ništa, sem umrijeti. Samo me gledaj kako se ni ne mičem s mjesta na tvoju zapovijed. Od svakog tog moraš meni se kosa na glavi diže.

Ovo je loš primjer kontre, ako niste primijetili. Ne budi kao ja. Ne moramo baš svemu kontrirati, koliko god to bilo zabavno. Ja sam upravo zbog toga izgubila neke ljude u svom životu. Nije im se dalo zajebavati s mojim inatom. Da se razumijemo, to poštujem, sama sam si kriva. Svima jednom dosadi. I meni bi. Oko mene se mora maksimalno truditi i biti uporan da bi mi ozbiljnije ušao u život. Ja ako ne pokazujem zainteresiranost ne znači da je nema, samo sam idiot. Inat i kontra su mi donesli jako puno dobroga, ali isto toliko i ničega. Jer ih koristim i kada treba i kada ne treba. Ponovit ću, ne budi kao ja, neće završiti bajno uvijek.

Ako nekoga zanima prvi dio - Uvijek kontra


Do čitanja!

You May Also Like

6 komentari

  1. Jako mi se dopao post, jer si iznijela neko svoje iskustvo, na kome drugi mogu naučiti. Takođe si pokazala da je u svemu važan balans i da nekada ići previše u neku krajnost može biti loše. Sjajno napisano, sa odličnom porukom.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Kada sam bila mladja terala sam svoje do svih mogućih granica a i izvan njih,niko moju odluku nije mogao da promeni i to posebno ako mi se govori da treba drugačije i čak i ako u procesu shvatim da grešim tada ću i sebi u inat da isteram to nešto do kraja.Zašto?Pojma nemam,a mislim da nisam imala ni tada.
    Shvatila sam u nekom trenutku da je vreme to malo da korigujem i sada se dešava opet situacija gde sve moguće studije tvrde da ne može da se promeni ili se jako teško menja neka karakterna crta koju imamo od rodjenja,medjutim ja sam od tog svog inata i u tome uspela.Još uvek mi se desi da uhvatim sebe kako gubim balans ali neuporedivo manje nego ranije.KAd smo kod horoskopa,mislim da mi je pomoglo to što sam vaga mada jarac u podznaku i dan danas zna da tera po svome.Baš dobar post,mnogo volim teme o kojima pišeš!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru i podijeljenom svom iskustvu. Kad smo kod tjeranja inata samome sebi, mogu se poistovjetiti time.:)

      Izbriši
  3. Hvala ti na komentaru. I slažem se s tobom.:)

    OdgovoriIzbriši
  4. i love this place
    great post!thank you for your share!
    wig hair shop

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡