Jesmo li nešto naučili?

by - svibnja 14, 2020

Da, da, da, znam. Rekla sam da neću o Koroni, izolaciji i karanteni na blogu ali eto ne mogu se kontrolirati. Osim sto je situacija poprilično loša za našu psihu i novčanik, nešto nas je ipak i naučila. Neke više, neke manje, a neke nije apsolutno ništa. Učimo dok smo živi. Anđela je pisala na tu temu. Sve preporuke, pročitajte -> Čovjek se uči dok je živ. A ja sam mišljenja da nas ovakve situacije uče najbolje. Najveća lekcija koju sam ja izvukla iz ovoga je da ne čekam drugu priliku nego zgrabim onu koju imam jer ne mogu znati što će se meni ili svijetu desiti. I koliko daleko će loša situacija ići. Nebitno o čemu je riječ. Poslu, vezi, prijateljstvu, putovanju, tetovaži, pearcingu ili bilo čemu što ti padne na pamet. Ne oklijevaj, zagrizi tu priliku, tko zna hoćeš li ju imati više uopće. Ima vremena. Ima vraga. Ne ostavljaj za sutra sve što možeš dana. Nikad ne znaš kada će nastupiti mjere kakve su nastupile ove godine. A tek koliko mogu trajati, to Bog dragi ne zna.


Ako imaš potrebu nekome nešto reći, ne čekaj pravo vrijeme jer tko zna hoćete li ga ti i ta osoba dočekati. Olakšaj si dušu odmah. Mislim da sam već u nekom od postova pisala kako nitko od nas ne živi vječno i da moramo zgrabiti svaku priliku koja nam se pruži. Događanja u svijetu nas sve više i više uče upravo tome. O nekakvoj budućnosti treba razmišljati, ali ako ti je upravo sad ovog trena došla želja za šišanjem ili tetoviranjem, bušenjem ušiju ili iskazivanjem osjećaja, a dobro si promislio koliko je ta ideja pametno, zašto onda čekati to toliko spominjano i toliko isfurano pravo vrijeme? Pravo vrijeme se čeka samo kada nisi spreman. Mene je inspiracija pukla ni manje ni više nego na poslu. Ne samo za ovaj post, nego i za neke prijašnje. Nastanu u dvominutnim pauzama između piljenja u kompjuter ili dok čekam da se prinetr odluči pokrenuti. Da čekam pravo vrijeme za napisati post, od većine ne bi bilo ništa jer bi mi svaka misao isparila iz glave.

Još jednu lekciju smo naučili. Zapravo, naučili smo ih i više, ali jednu ću još spomenuti. Trebamo biti zahvalni na svemu što imamo, na svakoj mogućnosti, na svakom kino sjedalu, svakom kafiću, svakom shopping centru, na svakoj minuti našeg radnog vremena, svakoj kuni koju zaradimo. Pa i na svakom satu održanom u prostorijama škole.I na intrnetu, društvenim mrežama, mogućnosti videopoziva. Što bi da nismo mogli komunicirati niti na taj način? Ja mislim da bi nakon svega svi ravno k psihijatru. Ni ovako nije lako, ali je daleko bolje nego da se #ostanidoma situacija dogodila prije 20 ili više godina. Niti bi imali mogućnosti komunikacije niti bi se novosti i mjere opreza (skupa s glupostima i lažnim vijestima) širile ovolikom brzinom.

Koliko god ova situacija bila loša i psihički ubitačna, toliko je i poučna. Izaći ćemo pametniji iz ovoga. Barem neki od nas.

Do čitanja!♡

You May Also Like

9 komentari

  1. Ova objava me inspirirala za jedan kratki post na mome blogu.
    Baš je odlična.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno!Ja uvek pokušavam da iz svake situacije u koju me život stavi izvučem ono najbolje kao i dobru poruku,koliko god to nekada teško delovalo.Nadam se da sam to i sada uspela,a baš mi je drago da čujem da i ti jesi!!!Post je zaista odličan,obožavam tvoj rad <3
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko je lijepo pročitati da netko volim tvoj rad. Hvala ti puno! ♡

      Izbriši
  3. Napravi nešto, pa makar se kajao poslije jer kajanje je i dalje bolje od propuštene prilike. Nešto što sam si godinama pokušavala objasniti i evo napokon uspjela! Slažem se s tobom i hvala ti. Pozdrav! ♡

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se jako ovaj post! Svi možemo naučiti nešto od ove situacije, a to je da trebamo cijeniti male stvari i prave vrijednosti jer nikada ne znaš kada nam može doći kraj... Zdravlje je najbitnije!


    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mi je da si pomenula moj post i da ti se dopao. Što se tiče ovog teksta i same teme, slažem se u potpunosti. Ne treba čekati pravi trenutak za nešto. Ne kažem ni da treba brzati s nečim, ali isto tako treba iskoristiti svaki trenutak koji nam se pruži. I istina je, ova situacija s koronom je na svakog uticala drugačije, a mi smo oni koji smo odgovorni za to da izvučemo najbolje, čak i iz loših situacija. Sjajno napisano, kao i uvijek.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡