Van komfor zone

by - travnja 25, 2020

If you can dream it, you can do it. 

Većinu vremena idem na sigurno i pazim što radim. Držim se po strani jer to nije za mene. Ustvari, sa sadašnjeg stajališta prije bih rekla ustručavam se napraviti neke korake u svom životu koji su ustvari potpuno normalni. U teoriji sam uvijek znala da treba živjeti život punim plućima bez ikakvog pritiskanja kočnice. Okej, u nekim stvarima se treba znati zaustaviti, to stoji, ali to je tema za neki drugi put. Nego, ova odvojenost od svijeta me natjerala da promislim što bi bilo kad bih se malo opustila kad su u pitanju određeni trenuci u životu. Kad bih manje razmišljala o posljedicama. Došla sam do zaključka (napokon!) da je bilo dosta analiziranja i što bi bilo kad bi bilo. Mislim da je vrijeme da samu sebe pustim s lanca pa kud puklo da puklo. 
Rođendan ne mogu proslaviti onako kako sam planirala pa sam samoj sebi odlučila pokloniti jedan izlazak iz zone sigurnosti koji se davno trebao dogoditi. Dvadesetka na torti je za mene veliki broj. Do sad sam već trebala početi živjeti život kakav želim. Nije da nisam uopće, ali nisam potpuno. Razlog? Ne znam. Možda sjene iz prošlosti. Zapravo ne možda nego sigurno. Život me naučio da se distanciram, ohladim od nekih stvari. Nikad nisam bila željna nekog uspjeha, ambicije mi nisu bile visoke. Bilo mi je dovoljno ono što imam. Zavaravala sam samu sebe da neke stvari nisu za mene. Možda i nisu, ali ako ja to želim zašto ih ne isprobati? Možda se baš pronađem u tome. 

Blog mi je bijeg od stvarnosti već duži period. Mjesto gdje sam najopuštenija. Okej, možda još ima jedna mrvica obuštenosti koju bih mogla pokazati i granica koju bih mogla prekoračiti, ali doći će i to. Ovdje se ne ustručavam. Ovdje sam potpuno svoja. Rekla bih moj javni dnevnik. Nisam Bog zna kakav pisac. Nisam nikakav, ako ćemo potpuno iskreno. Ali, ne moraš biti pisac da bi vodio blog. Mašta i iskrenost su dovoljni. Tu sam prvenstveno radi sebe i svog zadovoljstva, a onda kako bi pomogla i drugima ako je to moguće.

Pa nakon više od pola godine, preciznije sedam mjeseci, skupljanja hrabrosti bilo je i vrijeme da svi vi koji do sada niste znali za blog saznate. Ako računamo i predhodni blog, bilo je tu ipak gotovo 5 godina skupljanja hrabrosti. Za najbliže mi je žao što nisu prije saznali, bilo me strah vaše reakcije više nego ičije. So sorry! A ja ili ću se kajati zbog ovoga ili ću napokon odahnuti. Ljudima koje sam upoznala zahvaljujući blogu hvala na podršci do sad, nadam se da će se nastaviti

Do čitanja! ♡

You May Also Like

12 komentari

  1. Predivno!Svaka čast za hrabrost!Ovo što si uradila je ogroman korak(na koji se ja još,moram priznati,nisam odvaža) ali je neizbežan.Svako ko te voli će biti ponosan na tebe jer imaš divan blog,inspirativne postove i navodiš druge da budu bolji ljudi.Ne spuštaj glavu i nastavi da radiš i da se trudiš jer uživamo u tvojim tekstovima i uvek iscekujemo novi❤️
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Prije svega, srećan rođendan. Bravo za odluku i vjeruj mi, nije kasno. Sve se događa u pravo vrijeme, na pravo mjesto. Ti si već jedna divna i uspješna djevojka, a tek te čeka još mnogo velikih stvari, samom odlukom da nešto promijeniš ti si već na pola puta do onoga što želiš, čak i više. Svaka čast. Pružam ti podršku.❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Kada je beg od stvarnosti u pitanju, slazem se, jer je meni pisanje na mom blogu, i citanje tudjih blogova beg od stvarnosti, na Blogu kao da si na svom terenu, okruzen ljudima koji to isto rade, i razumeju zasto to radis. A vezano za zivot, znas svi mi se ustrucavamo na neke korake, vagamo, razmisljamo, no opet uradimo onako kako mi smatramo da treba, kako nas vodi, sta god uradila ako uzivas u tome, ispravno je, nema potrebe vagati, dokle god tebe cini srecnom, nadam se da ces nastaviti da pises, kao i sada ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dijelimo mišljenje. Što se pisanja tiče, ne prestajem! Samo ću nastojati biti još bolja u tome. Hvala ti. ♡

      Izbriši
  4. Divan post! Samo naprijed i sretan ti rođendan još jednom! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala! Slažem se s tobom, mi smo svi na blogu prvenstveno radi sebe. A što se starog bloga tiče, također mi je žeo što barem neke postove s njega nisam sačuvala jer ih je bilo stvarno dobrih. I još jednom, hvala! ♡

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej!!! Post mi se jako sviđa;kod mene je izsao novi post prije sedam dana i niko da mi koma pa bih te zamolio da posjetis moj blog i da ostavis komentar i da prtisnes dugme "prati".
    benjamindacic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako mi je drago što si napokon skupila hrabrosti i pokazala svima koliko lijepo pišeš zaista. Znam da je strah od mišljenja ljudi uvijek prisutan, ali nemaju šta da ti zamjere.
    Vjerujem da svima dobro dođe prelazak nekih granica, što ti kažeš van komfor zone. Imala sam ih dosta. I mislim da su skroz pozitivne. Divno si sve napisala, šaljem ti veliki pooljubac♥

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si, ovaj prelazak određene granice mi je došao kao budali šamar. Hvala, pusa i tebi!♡

      Izbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡