Prazna ti je baterija

by - listopada 03, 2019

Jedan od mojih najdražih hobija, ako ne i najdraži, je fotografija. Rijetko se odvajam od svog mezimca kad idem negdje, bilo to kad sam na izletu u nekom novom gradu, u prirodi ili sam samo otišla na kavu s frendicom, fototoaparat je gotovo uvijek sa mnom. Volim zabilježiti neki trenutak, uhvatiti zalazak sunca ili ljepote grada. 

Najveći strah mi je da ću ponesti fotoaparat, ali ne i memorijsku karticu tako da to provjeravam i po 4-5 puta prije nego što spremim aparat u torbu. No, ima li na toj kartici mjesta za još slika? Ima vraga. Tu činjenicu shvatim tek kad dođem na odredište i krenem na posao. Slično je i s baterijom. Moj dragi mezimac me najviše voli obavijestiti o praznoj bateriji tek kad okinem prvih desetak slika, ni slučajno dok sam doma. Ali, to je u redu. Onda imam mogućnost uživati u okruženju na drugačiji način.


Slične situacije nam se događaju i u svakodnevici. Isprazni nam se baterija ili memorija (glava) napuni informacijama. A dogodi li nam se to istodobno, vrijeme je za odmor! To se najbolje vidi kad je u pitanju učenje. Učenje te umara i glavu ti puni informacijama, u jednom trenu trebaš baciti knjigu što dalje od sebe i uhvatiti se manje stresnog posla. Od velike količine forsiranja nema nekog napretka, čak naprotiv. Možeš si ugroziti psihičko i fizičko zdravlje (ovisi koja je radnja u pitanju). 

Ja mislim da nikada neću naučiti lekciju i prestati se forsirati kada više nemam snage. Osoba sam koja definitvno uvijek ide do kraja, pa kud puklo da puklo. A obično pukne di ne treba. Ako je u pitanju učenje i slično većinom sam si sve trpala isti dan i to bi me dovelo do ludila, a ako je u pitanju trening dolazi do toga da se idući dan jedva dignem iz kreveta. Ne budite poput mene i učite na mojim greškama jer ja očito nikad neću naučiti. Također na vrijeme provjeri bateriju na fotiću i imaš li mjesta na kartici!



I za kraj, ne volim se baš reklamirati, ali ako vas zanima fotografija i ako želite vidjeti one od kojih sam ja autor zapratite me na instagramu: savrsenered. Hvala!

Do čitanja!

You May Also Like

10 komentari

  1. Vidjela sam fotografije na tvom instagramu i sjajne su, dopada mi se tvoj rad. A što se tiče posta, slažem se. Trudim se da u svemu pronađem balans i da se ne forsiram previše, jer uvijek me to forsiranje i odlazak u krajnjost dovedu do kontra efekta. Sjajan post.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam ogromni zaljubljenik u fotografiju, ma u sve što ima veze sa umjetnoću. Nažaost, nemam profesionalni aparat, ali mislim da ako imaš strasti za nečim možeš to upriličiti i sa kamerom na mobitelu. Naravno, za neko ozbiljnije bavljenje fotografijom neophodno je možda čak i nekoliko fooaparata.

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svašta se može i sa mobitelom ako znaš, ali naravno da ukoliko želiš da ti to jednog dana bude posao fotoaparat je i više no potreban. :)

      Izbriši
  3. I ja mnogoo volim da fotografisem, jednostavno me opusta. Dijelimo misljenje oko ovoga. Sjajan post, draga. ❤❤

    leylland.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao ništa mi ne pričaj, ovih mesec i po haos u školi - haos u glavi. Tako mi treba jedno "punjenje baterija" a nemam vremena ni za šta... Ja volim da slikam nebo, ali uvek sam imala lošu kameru tako da fotografije nisu ispadale baš najbolje, ali nema veze :D
    Super su ti postovi i blog!!


    P.S. Davno si komentarisala moj post, pročitala sam ja tvoj prvi ali nikako nisam stigla da prokomentarišem nešto,žao mi je što nisam aktivnija ovih dana..

    I'mperfect

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno!♡ I ne ispričavaj se na neaktivnosti, svima nam je potrebno "punjenje baterija". ;)

      Izbriši
  5. Fotografije su zaista jako dobre. Oduševljenje!


    www.arcanume.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar znači puno. Hvala na izdvojenom vremenu! ♡